"נרדוף אותך"

עשה כתבה על צעיר חרדי בעיר וספג איומים מהחברה החרדית "מעודד גיוס"

לאחר פרסום הראיון של כתבנו מאיר אוליאל באתר 'אשדוד אונליין' ובעיתון 'המגזין' על הצעיר החרדי יחיאל וייס מאשדוד שעזב הכל והתגייס לצה"ל (חייל האוויר) קומץ קטן החליט לגדף ואף לאיים על כתב המערכת "נרדוף אותך"

סיפור לא נעים עבר על עיתונאי מאיר אוליאל שקיבל איומים מחרדים קיצוניים בעקבות כתבה ב"אשדוד אונליין" על צעיר שעזב את חסידות גור, והתגייס לצה"ל.

לפני כשבע התפרסם הראיון, כאן, אתר אשדוד אונליין על סיפור יוצא דופן של חרדי, חסיד גור תושב אשדוד בן 19 שעזב הכל והלך להתגייס לצה"ל.

בראיון המיוחד לאשדוד אונליין ולכתב מאיר אוליאל שיתף וייס כי, החליט להתגייס לצה"ל למרות התגובות שיכול לקבל, ואף הוסיף ש השבעה באוקטובר החדיר בו את הרצון להתגייס לצה"ל ולתת למען אזרחי ישראל.

במהלך הסופ"ש האחרון קיבל אוליאל לא מעט ביקורת מתושבים חרדים בעיר ולטענתם "אוליאל מעודד גיוס לצה"ל". או "בגלל אנשים כמוך הציבור החרדי מתקלקל והופך להיות חילוני". ויש שהגדיל ואף שלח הודעה לאוליאל ובו נכתב "חצוף מחוצף וכו' נרדוף אותך" ועוד

כתב המערכת לאשדוד אונליין: "ראשית הודעות כאלו לא מפחידות ובטח לא יעצרו אותי מלכתוב סיפור מקומי מרגש על בחור מלח הארץ שעזב הכל ומוכן להקריב את חייו למען כולם כולל אותם חרדים שמדברים כך. שנית, לא עודדתי גיוס, כל בנאדם במדינה יעשה לפי דעותיו ולפי מה שהוא חושב. בסוף, הדבר הכי כואב זה לקבל הודעות או תגובות אישיות בלי שום הבחנה. זה המקצוע שלנו ואנחנו משתדלים לעשות אותו כמו שצריך ואף אדם לא צריך לקבל איומים על חייו או מילות גנאי רק בגלל שזה העבודה שלו".

מההודעה שקיבל 

blank

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך