בן 12 שרכב על אופניים חשמליים נפגע ממשאית בסמוך לצומת עד הלום. לפני זמן קצר נפטר בביה"ח אסותא

לפני כשעה פונה ילד בן 12 כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגע ממשאית בצומת עד הלום הסמוכה לעיר. לפני מספר דק' הלך לעולמו בבית החולים אסותא בעיר לאחר שהרופאים נלחמו על חייו
אמבולנס לכיש

דוברות מד"א: בשעה 17:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רוכב אופניים חשמליים שנפגע ככל הנראה מרכב בכביש 4 בתחנת דלק בין מחלף אשדוד למחלף עד הלום. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא ילד בן 7 במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה.

חובש רפואת חירום אלי ריימונד חובש בכיר במד"א אליהו אלמלח סיפרו:

"כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופניים שרוע על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל: עצירת דימומים, קיבוע לצווארון וללוח גב, חבישות ומתן תרופות. ופינינו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

מדוברות המשטרה נמסר

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 לצפון סמוך לצומת שתולים, במהלכה קטין כבן 12 שרכב על אופניים חשמליים פגע לפי החשד במשאית שחנתה בצד הדרך, וכתוצאה מכך הוא פונה במצב אנוש לבית החולים אסותא שם נקבע מותו.

נסיבות התאונה והימצאותו של הקטין במקום על גבי אופניים נמצאות כאמור בחקירה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך