במעמד ראש העיר: נקבעה מזוזה במבנה החדש של מדרשת אמית שחרי אשדוד

בטקס מרשים שהתקיים עם פתיחת שנת הלימודים החדשה, נקבעה מזוזה לפתחו של המבנה החדש של מדרשת אמית שחרי למדעים ואומנויות באשדוד, בציון עשור להקמתה.
צילום: שירן בסר

הארוע התקיים במעמד ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, ראש מנהל החינוך אריה מימון, יהודית ביטון – הממונה על החינוך העל יסודי בעיר, מוריה שפירא- מנהלת קהילת הבנות ברשת אמית ומאיר פור יו"ר הנהגת ההורים.

המבנה החדש תוכננן ונבנו בסיוע עיריית אשדוד, משרד החינוך ורשת אמית – וכולל בית מדרש , מרחב מדעים חדשני ומתקדם, מרחב אומנויות, מרחב תנועה ועוד חלומות שבדרך.

בת אל ממן, תלמידת כיתה ז3 שיתפה: "ההתרגשות הייתה בשיאה מהמיקום החדש של המדרשה. הגעתי לכאן בעקבות אחותי, בוגרת המדרשה גם בשביל הלימודים, אבל גם בשביל הדברים שמעבר, הדברים שבאמת נותנים לנו כלים לחיים".

תמי בן זקן, מנהלת המדרשה: "בשחרי מאמינים, כי אין לך אדם שאין לו שעה ואין לך מקום שאין לו סיפור. ההתאמה של המבנה לסיפור ולחזון בית הספר היה אתגר מעניין שהתוצרים שלו מדברים בעד עצמם. בשחרי יש עוד רעיונות רבים ורצונות לחגוג את שנת העשור במבנה החדש, יחד עם הקהילה הנפלאה. לחלום, להעז ולהגשים, זה המוטו המלווה את המקום ובזכות זה, נכנסו בשערי המדרשה למעלה מ-400 תלמידות שתלמדנה לחלום, להעז ולהגשים באמונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך