נפגעה בתאונת דרכים כשחזרה מהעבודה, ותזכה לפיצוי על סך 368,000 ש"ח

ע', תושבת אשקלון, נפגעה בתאונת דרכים בדרך לביתה ממקום עבודתה. היא הגיעה למשרד עורכי-דין אוראל לוי, על מנת לברר את זכויותיה.

בס"ד
לאחר עיון בפרטי המקרה, משרד עורכי-הדין אוראל לוי, הגישו עבורה תביעה לביטוח הלאומי. לאחר הליך קצר בביטוח הלאומי קיבלה הלקוחה פיצוי על סך 100,000 ₪ ונכותה של הלקוחה הפכה מ-10% ל-,19% נכות קבועה. בנוסף הוגשה תביעה לבית המשפט כנגד חברת הביטוח, שבסופה נקבע שחברת הביטוח תשלם ללקוחה פיצוי על סך 268,000 ₪ בנוסף לפיצוי שקיבלה מהמוסד לביטוח לאומי.

ע' מתגוררת באשקלון. לפני כשנה וחצי, הייתה מעורבת בתאונת דרכים בדרכה לביתה ממקום עבודתה, כאשר רכב צד ג' התנגש ברכב בו הייתה כנוסעת בעוצמה רבה. דבר שיכול לקרות לכל אחד מאתנו. כתוצאה מכך, פונתה ע' לבית החולים, שם קיבלה טיפול רפואי ראשוני כשהיא סובלת מכאבי צוואר בלבד. לאחר מספר בדיקות שוחררה לביתה עם המלצות של משככי כאבים ומנוחה. לאחר שחרורה לביתה החלה הלקוחה לסבול מכאבים עזים ופנתה לקבלת טיפול רפואי.

לאור ההחמרה והכאבים, ולאחר שהבינה שלא מדובר רק במכות יבשות, פנתה הלקוחה למשרד עורכי דין-אוראל לוי, המתמחה בתחום הביטוח הלאומי נפגעי עבודה והביטוח, על מנת לברר את זכויותיה מול הביטוח הלאומי ומול חברת הביטוח שביטחה את רכבה. לאחר עיון מעמיק בתיעוד הרפואי של ע', הוגשה על-ידי משרד עורכי-הדין אוראל לוי תביעה במוסד לביטוח הלאומי עבורה לקביעת דרגת הנכות.

בהמשך לכך, התקיימה וועדה רפואית, בה הציגו עורכי-הדין ממשרד אוראל לוי, בפני הוועדה הרפואית את המסמכים הרפואיים אשר מעידים על מצבה הרפואי ולאחר בדיקה קלינית, קבעה הוועדה הרפואית, כי הלקוחה נותרה עם נכות בשיעור של 10% בגין הפגיעה בצוואר. עורכי הדין ממשרד עורכי הדין אוראל לוי העריכו שקביעה זו אינה תואמת את מצבה, ובהתאם לכך, הוגש עבורה ערעור על החלטת הועדה. בהמשך לכך זומנה הלקוחה בשנית לוועדה רפואית, ובה הוגדלה נכותה של הלקוחה מ-10% ל-19% נכות קבועה. קביעה זו זיכתה את הלקוחה בקבלת פיצוי על סך 100,000 ₪.

לאחר קביעת הביטוח הלאומי, משרד עורכי דין – אוראל לוי, הגיש תביעה לבית המשפט כנגד חברת הביטוח. חברת הביטוח טענה תחילה כי ללקוחה אין כל פגיעה כתוצאה מהתאונה, ואינה זכאית לקבל פיצוי בעקבות התאונה. לאחר ניהול עיקש של התיק בין כותלי בית המשפט, והצגת טיעונים ומסמכים רפואיים המעידים על מצבה הרפואי של הלקוחה, קיבלה חברת הביטוח את המלצת ביהמ"ש, ובהתאם לכך זכתה לפיצוי על סך 268,000 ₪ וזאת בנוסף לפיצוי בסך של 100,000 ש"ח שקיבלה המוסד לביטוח הלאומי.

אוראל לוי – משרד עורכי דין
📞 08-8009192 | 050-252-5695
🖥 https://olevi-law.com
אורט 18 אשדוד
office@olevi-law.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך