ידיעה משמחת: דקטלון – DECATHLON פותחת את הסניף ה-11 באשדוד

DECATHLON, מותג הספורט הבינלאומי, פותח את הסניף החדש במתחם BIG FASHION באשדוד ומזמינה את תושבי העיר והסביבה להגיע לאירוע פתיחה חגיגי ולהנות מחוויה ספורטיבית מהנה לכל המשפחה. אירוע הפתיחה יתקיים בתאריך 12.09.2024 בשעה 18:00 במתחם BIG FASHION אשדוד
דקטלון אשדוד
באדיבות דקטלון

בתכנון הסניף החדש והתאמתו לקהל המקומי הושקעה מחשבה רבה – תרבות הספורט הימי באשדוד חיה ובועטת, וכעת לתושבי העיר והסביבה תהיה גישה נוחה ומהירה למגוון מוצרי ואביזרי המים, כמו גם למוצרים נוספים עבור מעל 70 סוגי ספורט. בין אלפי מוצרי ואביזרי ספורט וקמפינג ניתן יהיה למצוא מוצרים חדשניים שיפתיעו לטובה גם את הספורטאים המנוסים ביותר, ויתנו פתרונות יצירתיים לאתגרי הספורט שלהם, בכל ענף ספורט. כל המוצרים עברו בדיקות איכות קפדניות ביותר וחלקם אף עוצבו עם גישת אקו דיזיין שנועדה לצמצם את ההשפעה הסביבתית של הייצור והפיתוח.

החנות באשדוד תהיה הראשונה בישראל שתוכננה על פי הקונספט והמיתוג החדשים של DECATHLON שהושקו לאחרונה. כבר בכניסה לחנות הקהל ייהנה מחוויית לקוח רב ערוצית חדשנית. בין אם מדובר בעמדות עם מסכי מגע וסריקה שיסייעו להכיר את המוצרים ולהשוואת מחירים, בנוסף לשיפור נראות המוצרים, פריסת חלל יעילה וחדרי תצוגה מושקעים. בהתאם לסטנדרט הבינלאומי, תפעל בסניף גם סדנת תיקונים למוצרי יד שנייה שתתמחה בתיקון אופניים. בנוסף ללוקרים לאיסוף הזמנות של לקוחות שנעשו דרך האתר והאפליקציה וחללי המתנה ומנוחה ללקוחות.

הסניף באשדוד יהיה המרווח והגדול ביותר בין סניפי הרשת: הוא יתפרס על פני שטח של 2,700 מ"ר בשתי קומות. החנות תהיה מונגשת לכלל הקהלים ותכלול מסדרונות רחבים, מדרגות נעות ומעליות.

DECATHLON הוא מותג ספורט בינלאומי המוביל בעולם. מאז שנוסדה החברה בשנת 1976, היא הגיעה לכ-70 מדינות ומונה כיום מעל 1,700 סניפים ברחבי העולם. החברה קבעה לעצמה יעד שאפתני והיא נחושה להשיג אותו: להנגיש את הספורט לכמה שיותר אנשים ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורט מגוונת ושמירה על אורח חיים בריא. מסיבה זו, DECATHLON עושה מאמצים לשמור על מחירים נגישים של מוצריה כדי לאפשר לכל אחד, בין אם מדובר בספורטאי מתחיל או מקצועי, לרכוש מוצרי ספורט איכותיים וחדשניים.

כיום ל-DECATHLON יש כבר 11 סניפים ברחבי הארץ, אתר סחר מצליח ואפליקציית קניות חדשה.

הקהל מוזמן לחגוג את פתיחת הסניף החדש ב- 12.09.2024 עם פעילויות ספורטיביות ואתגרים לכל המשפחה והפתעות נוספות. פרטים נוספים על האירוע ברשתות החברתיות של DECATHLON ישראל.

שעות פתיחת הסניף:

ימים א' – ה': 22:00 – 9:00 , יום ו': 15:00 – 8:30, שבת: 22:30 – 10:00

DECATHLON קניון BIG FASHION אשדוד, רחוב דרך הרכבת 1, אשדוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך