מדהים

בשורה לתושבי אשדוד: בניית האיצטדיון החדש באשדוד מתקדמת בקצב מהיר – כך זה נראה כרגע

בשורות משמחות מאוד לתושבי העיר אשדוד, האיצטדיון החדש באשדוד עוד לא מוכן, אך כבר בשלבי בנייה מתקדמים ונראה מדהים. הוא צפוי להיות מוכן לשנת המשחקים של עונת 26
האיצטדיון החדש באשדוד
כך נראה כרגע האיצטדיון החדש של אשדוד - צילום: נתנאל פריאנטי

בניית האיצטדיון החדש של אשדוד מתקדם בקצב מהיר. כתבנו נתנאל פריאנטי עבר במקום ותיעד איך הוא נראה כרגע בשלב הבנייה הנוכחי. על פי התמונות נראה שהבנייה מתקדמת בקצב מהיר ומשביע רצון.
האיצטדיון יהפוך בעתיד לאיצטדיון הכי גדול באזור הדרום ואף יחולל מהפכה בספורט בעיר אשדוד. את הפרוייקט מובילה חברת קן התור והתקציב עומד כרגע על 430 אלף ש"ח, ואמור להכיל כ-20 אלף צופים.

האיצטדיון שהקמתו אמורה להסתיים בשנת 2026, ממוקם בפארק לכיש, ואמור להחליף את איצטדיון הי"א הוותיק. האצטדיון, שייבנה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר אמור להכיל מתקנים חדשים ומודרניים וטכנולוגיות מתקדמות. האצטדיון יהיה חלק מקריית ספורט שתכלול ארנה מפוארת עם 5,000 מושבים ובריכה אולימפית. הוא ייבנה כחלק מקריית הספורט ויצטרף למגרשי האימונים שכבר נבנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך