אריק בנאדו מאמן הצעירה עקב ביום שני אחר 4 משחקני מ.ס – יזמן לפחות 3 מהם

כבוד למוליכת הליגה הלאומית. 3 או אולי אפילו 4 שחקנים, יוזמנו לנבחרת הצעירה לאחר שבנאדו צפה בהם במשחק בשני מול ירושלים ויצפה בהם גם בשישי מול הפועל פ"ת. הארבעה, אוחנה ודוד שכבר בסגל, אינברום וזריהן.
(צילום: פבל)

אריק בנאדו מאמנה של הנבחרת הצעירה, הגיע ביום שני, למשחק בין מ.ס אשדוד להפועל ירושלים בכדי לצפות בלא פחות מ-4 שחקנים בקבוצה שמוליכה את הליגה הלאומית. הארבעה הם מיכאל אוחנה ודין דוד, שכבר בנבחרת הצעירה וכן אור אינברום וניב זריהן. כמו שזה נראה 3 מהם לפחות יזומנו.

מדובר בהצלחה לקבוצה ולשחקנים שארבעה כדורגלנים מהליגה הלאומית מוזמנים לסגל על חשבון שחקנים מליגת העל. הדבר מראה על יכולתם כמובן וגם על הצלחת הקבוצה שלא נעלמת מעיני מאמני הנבחרות.

בנאדו עצמו יגיע גם ביום שישי למשחק החשוב מול הפועל פ"ת, שנמצאת במקום השני, בכדי לצפות בארבעה שוב. לאחר המשחק, יקבל החלטה סופית לגבי השחקן הרביעי. כך שיש סיכוי לא קטן שהוא עשוי להזמין את כל הארבעה, שנמצאים בכושר טוב.

זריהן. עוד שחקן שבנאדו עוקב אחריו.
זריהן. עוד שחקן שבנאדו עוקב אחריו.

לאחר המשחק המאופס מול הפועל ירושלים אמר גורם בקבוצה, כי אולי מוכזבים מהתיקו וציפו לנצח את סוגרת הטבלה מירושלים, אבל אסור להתבלבל בשורות ירושלים יש שחקנים שבעברם שיחקו בליגת העל בקרית שמונה, באר שבע והפועל פ"ת. בנוסף הוסיף אותו גורם כי הפערים בין הקבוצות בליגה צומצמו.לראייה קבוצות צמרת שנוצחו על ידי קבוצות תחתית רק במחזור האחרון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך