אלי לוי: "מקווה שלא נקלע למצב בו היינו בשנה שעברה"

אמר את הדברים במסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת עונת 24/25. הקפטן בן זקן: "אם נפגע בזרים אנחנו באמת נהיה קבוצה טובה לדעתי. לא יודע להתחייב על מקום, אבל נהיה קבוצה טובה”. אשדוד תתארח במחזור הפתיחה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון באיצטדיון בלומפילד (20.15). מאות אוהדים באימון הפתיחה.
אלי לוי. (צילום: ניב כהן).

ביום ראשון תפתח מ.ס אשדוד אתה עונת 24/25 במשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. המפגש הועבר לאצטדיון בלומפילד ויתקיים ב-25.8, יום ראשון בשעה 20:15, בגלל הופעתה של עדן בן זקן בטדי. היום, חמישי, ערכה אשדוד את מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה, בה לקחו חלק המאמן אלי לוי והקפטן טום בן זקן.

המאמן אלי לוי: "יש התרגשות. תמיד לפתוח עונה זה מרגש. עונה שנייה שלי כמאמן של קבוצה בוגרת בליגת העל, אז גם עבורי זה מרגש, ומי שלא מתרגש אז מקומו לא במקצוע הזה. אנחנו לוקחים מהעונה שעברה את הסוף הטוב. מבחינת העונה הזאת אני מקווה שלא נקלע למצב בו היינו בשנה שעברה. עד מועד סגירת החלון נשלים את הסגל ורק אז נוכל לסמן מטרות. דברים שקרו פה בשנה החולפת גרמו לי להתבגר בחמש שנים. אני לומד כל יום קצת יותר ותמיד שואף להשתפר עוד יותר, ואני חושב שאני נמצא בגרף כזה. זאת השאיפה שלי”.

לוי, שעדיים בונה את הסגל לא מחפש הנחות: “למשחק הראשון לא נגיע עם סגל מלא, אבל אני תמיד מתייחס למי שנמצא ולא מי שאין.  מבחינת הזרים זה באמת מורכב הקיץ. ישבנו שעות על גבי שעות כדי להבין מי אנחנו רוצים וחיפשנו ועדיין מחפשים המון שחקנים שיתאימו למה שאנחנו מחפשים. בסוף נביא את השחקנים הכי נכונים לנו.

לוי התייחס סגל העונה: “עזבו אותנו שחקנים טובים הקיץ. שבעה שחקנים משמעותיים ששיחקו והיו להם הרבה דקות ונתנו תפוקה, וגם כאלה שפחות, אבל היו חשובים לסגל. החתמנו רק שלושה עד כה. אין ספק שלהתחיל עונה עם גרעין גדול מהעונה החולפת זה יתרון, כי יש פה גרף, ושחקנים משתפרים".

לוי שיעבוד השנה עם אלון חזן, נציג הבעלים אמר בעניין: "אלון חזן הוא בעל עבר עשיר ומפואר כשחקן, ועד לאחרונה היה מאמן עם המשרה הבכירה ביותר בכדורגל הישראלי. עוד בשנה שעברה היינו בקשר והוא עזר לי לא מעט. יש לכולנו מטרה אחת, לעשות את הקבוצה הזאת הכי טובה שאנחנו יכולים”.

blank
הקפטן בן זקן במסיבת העיתונאים. (צילום: ניב כהן).

הקפטן טום בן זקן אמר: “אני חושב שיש לנו בסיס מאוד טוב. יש שחקנים צעירים טובים, שחקנים מנוסים ואיכותיים. רובנו רצים כבר לפחות שנה, ואם נפגע בזרים אנחנו באמת נהיה קבוצה טובה לדעתי. לא יודע להתחייב על מקום, אבל נהיה קבוצה טובה”.

לבן זקן, שהורחק לשני משחקים כשהוא בכלל לא משחק היה חשוב להתייחס לעניין ההרחקה: "אני מורחק מהמשחק הקרוב נגד בית”ר ירושלים. ממליץ לכם לקרוא את הסיבות להרחקה ותבינו עד כמה זה תמוה ומוזר. זו העונה ה-12 שלי במועדון ובחיים לא הייתי בדיון, יש לי רק אדום אחד כל הקריירה. אני משלים עם העונש כי אין לי ברירה אחרת, אבל זה תמוה מאוד בעיניי. אולי זה השם שלי. הרבה מועדונים קטנים בליגת העל סובלים מטעויות שיפוט. יש קבוצות אחרות שנהנות מזה. אנחנו בצד הסובל מטעויות. טעויות זה אנושי וזה חלק, אבל כשזה עקבי זה צריך להדליק נורות”

blank

לאחר מסיבת העיתונאים נערך האימון הרשמי גם לאוהדי הקבוצה. לאימון הגיעו מאות מאוהדי הקבוצה לחגוג עם השחקנים את פתיחת העונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך