בעקבות תביעה של עורך הדין אוראל לוי: אדם שנפגע בתאונה בשנת 2007 ומצבו החמיר, יזכה לקבצה חודשית כל חייו

בשנת 2007 אירעה ל-ד' תושב אשדוד תאונה במסגרת עבודתו. באותה שנה הוא הגיש תביעה למוסד לביטוח הלאומי, ולאחר קיום של מספר וועדות, נקבעה נכותו בשיעור של 14.5% לצמיתות. בשנת 2024, פנה הוא למשרד עורכי-הדין אוראל לוי, לאחר שמצבו החמיר.  במשרד עורכי-הדין אוראל לוי, הגישו עבורו תביעה חדשה ונקבעה לו קצבה חודשית של 5000 שקלים לכל חייו!

בס"ד

זה סיפור שמלמד שגם אם עברו 17 שנה מאז שנפגעתם בתאונה, אם תפנו לעורך דין המתמחה בכך, תוכלו לזכות בעוד כספים המגיעים לכם על פי חוק. ד' המתגורר באשדוד, נפגע בתאונה בשלהי שנת 2007.  הוא נפגע במסגרת עבודתו ביד ובגב התחתון. כתוצאה מכך, פנה לקבלת טיפול רפואי ראשוני, ולאחר פרק זמן ממושך שהמשיך לסבול מכאבים, הגיש תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה, למוסד לביטוח לאומי באופן עצמאי.  לאחר קיום מספר וועדות בשנת 2007, נקבעה לו נכות בשיעור של 14.5%. ובהתאם לקביעה זו, הוא זכה למענק חד פעמי של 40,000 ₪.

עברו השנים, והשנה חלה החמרה במצבו הרפואי של ד', בשל הפגיעות שנגרמו בעקבות התאונה בשנת 2007. בהתאם לכך, פנה ד' למשרד עורכי הדין אוראל לוי, המתמחה בתחום הביטוח הלאומי נפגעי עבודה, על מנת לברר את זכויותיו מול הביטוח הלאומי. ד' ביקש לבדוק האם קיימת אפשרות להגיש תביעה נוספת בגלל החמרת מצבו. לאחר עיון מעמיק בתיעוד הרפואי של ד', הוגש על ידי משרד עורכי הדין אוראל לוי תביעה בשמו למוסד לביטוח הלאומי.

 "ד' שנפצע בעבודה בשנת 2007, הגיש השנה תביעה נוספת לביטוח הלאומי על ידי משרד עורכי הדין אוראל לוי וזכה גם למענק נוסף של 30 אלף וגם לקבצה חודשית לכל חייו"

בהמשך לתביעה שהוגשה, התקיימה וועדה רפואית, בה טענו עורכי-הדין ממשרד אוראל לוי, בפני הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי מדוע חלה החמרה במצבו הרפואי בתמיכה של מסמכים הרפואיים אשר מעידים על החמרה במצבו הרפואי בעקבות התאונה משנת 2007. לאחר בדיקה קלינית של ד', קבעה הוועדה הרפואית, כי אכן חלה החמרה במצבו הרפואי, ונכותו כיום תעמוד על שיעור של 31%, קביעה אשר זיכתה את ד' במענק חד פעמי נוסף בסך של 30,000 ₪, וכן לקצבה חודשית בסך של 5,000 ₪, וזאת בנוסף למענק שקיבל כבר בשנת 2007 בסך של 40,000 ₪.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://www.olevi-law.com

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך