במבצע לילי

צה"ל חילץ 6 גופות חטופים מרצועת עזה

בין הגופות גם זו של אברהם מונדר בן ה-79, שנחטף מניר עוז עם אשתו רותי. בתו קרן ונכדו אוהד. עוד הוחזרו גופותיהם של בני קיבוצו יורם מצגר, אכס דנציג וחיים פרי, של נדב פופלוול ויגב בוכשטב מקיבוץ נירים. מבצע החילוץ בוצע בפיקוד אוגדה 98, על ידי לוחמי חטיבת הצנחנים, יחידת יהל״ם וגדוד 75 יחד עם לוחמי השב״כ.

כוחות צה"ל החזירו לישראל גופות של שישה ישראלים שנחטפו לרצועת ב-7 באוקטובר:, אברהם מונדר, יורם מצגר, אלכס דנציג וחיים פרי. מניר עוז, נדב פופלוול ויגב בוכשטב מקיבוץ נירים, . כל השישה נחטפו בחיים, ומלב מונדר – הירצחם של כל היתר פורסם בעבר. 109 בני אדם עודם בשבי.

יותר מעשרה חודשים אחרי שנחטף בטבח 7 באוקטובר, יחד עם אשתו, בתו ונכדו היחיד – עודכנה משפחת מונדר כי אברהם מונדר נרצח בשבי.

דובר צה"ל: "במבצע משותף של צה״ל ושב״כ, חולצו הלילה מחאן יונס, גופותיהם של החטופים יגב בוכשטב ז״ל, אלכסנדר דנציג ז״ל, אברהם מונדר ז״ל, יורם מצגר ז״ל, נדב פופלוול ז״ל, וחיים פרי ז״ל.

מבצע החילוץ בוצע בפיקוד אוגדה 98, על ידי לוחמי חטיבת הצנחנים, יחידת יהל״ם וגדוד 75 יחד עם לוחמי השב״כ. המבצע התאפשר הודות למודיעין מדוייק של שב״כ, ושל יחידות המודיעין ומפקדת החטופים באגף המודיעין.

לאחר הליך זיהוי שנעשה במכון הלאומי לרפואה משפטית, יחד עם משטרת ישראל, צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות ולקהילות. צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות וקהילות הקיבוצים בשעה קשה זו.

צה"ל ושב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופות והחטופים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך