מרגש – "חסדי מאור מאיר" חילקו מעל 500 תיקים וציוד בית ספר לתלמידים שידם אינה משגת

ההתרגשות בגמ"ח 'חסדי מאור מאיר', על שם מאור מאיר ז"ל, הייתה עצומה * 500 תיקים חדשים לבית הספר, עם ערכה שלמה שלא חסר בה דבר לשנת הלימודים הקרובה, חולקו לילדים שהורים לא יכולים להרשות לקנות להם ציוד חדש, או ציוד בכלל * שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "הילדים יגיעו לשנת הלימודים הבאה עם תיק וציוד שבחרו. לא ירגישו שונים"

בימים אלו כאשר רוב ילדי ישראל נערכים בשמחה לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה הבאה עלינו לטובה. לא מעט מהם חושבים על הכיתה אליה יעלו, על החברים וגם על הציוד שיגיעו איתו לשנה החדשה. אבל במשפחות רבות דווקא ימים אלו מלווים בחששות רבים. חוששים כיצד יישלחו את ילדיהם לבית הספר כאשר ידם אינה משגת לקנות להם ציוד חדש, ובמקרים לא מעטים, גם בלי ציוד בכלל. הדבר הזה מדיר שינה מעיניהם של ההורים, ולצערנו גם לא פעם של הילדים.

לפחות לכמה מאות ממשפחות אלו, נחסכה הבעיה הלא קלה הזו. כמדי שנה, זה כבר עשור, גם השנה גמ"ח 'חסדי מאור מאיר' דאג לילדי בית הספר מאשדוד וחילקו ללא פחות מאשר 500 ערכות לימודים מושלמות הכוללות: ילקוט, כלי כתיבה, מחברות, קלסרים ועוד כל מה שנחוץ לתלמיד בבית הספר. זאת כדי שאותם ילדים חלילה  לא ירגישו שונים מאחרים. הכל חדש והכל בחינם.

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח, שהוקם לעילוי נשמת בנו מאור מאיר ז"ל, רכש את התיקים והערכות מתרומות שמגיעות לגמ"ח וערך ימים מרוכזים בהם חולקו הערכות. כל מי שמגיע מוכר לבן שמעון ולאנשי הרווחה בעיר ובבתי הספר. הילדים וההורים הגיעו, בחרו והלכו בשמחה מהמקום, בדיוק כאילו קנו. השנה הרגישו בגמ"ח יותר ביקוש, אולי בגלל המלחמה והמצב. בגמ"ח שמחו שהצליחו להגיע ל-500 ערכות, יותר ערכות מתמיד.

שמעון בן שמעון מספר על מה שהיה: "יש הורים שהיו עם דמעות בעיניים כשראו את התיקים שהילדים שלהם קיבלו. הם ממש היו בהלם. הילדים שלהם שלאו אותי – "את זה מקבלים? את זה גם אפשר לקבל?" אמרתי להם שיבחרו מה שהם רוצים. איזה תיק ואיזה קלמר ואיזה ציוד שהם אוהבים. ההרגשה היא שהם מגיעים לקניה ולא כאילו באו לקבל משהו".

בן שמעון מסביר מה מחזק אותו ומה גורם לו לעשות שוב ושוב את פרויקט – ה"חזרה לבית הספר", כבר עשור: "השמחה הכי גדולה שלי היא שילד מקבל תיק עם כל הציוד ואתה רואה שהוא מרגיש שהוא שווה. אתה שומע את זה כשילד אומר לאמא שלו שהוא רצה תיק כזה שתקנה לו. הילדים יגיעו לשנת הלימודים הבאה עם תיק וציוד שהם בחרו. הם לא ירגישו שונים. שמענו הרבה צחוק ושמחה של ילדים בימי החלוקה, וזה עולם ומלאו. זה שווה את כל המאמץ ואת כל הכסף שבעולם".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך