איך הפכו 200 אלף ש"ח ל-700 אלף ש"ח

ב' מאשדוד תבע את הביטוח הלאומי לאחר תאונה שעבר בזמן העבודה * הביטוח הלאומי קבע לו פיצוי של 200 אלף שקל * עורך הדין אוראל לוי מאשדוד, המתמחה בדיני נזיקין, הגיש תביעה נוספת בשמו לבית המשפט נגד חברת הביטוח והסכום שנקבע עלה בחצי מיליון והפך ל-700 אלף! * עו"ד אוראל לוי: "לכל תיק יש משמעות בפני עצמו עבורנו. כל תיק הוא אדם. הוא סיפור חיים"

כמה קשה להשיג משהו שמגיע לנו מול גופים רשמיים, כולנו יודעים. אין כמעט מישהו מאתנו או מישהו שאנחנו מכירים שלא היה צריך להתמודד עם הביטוח הלאומי או חברות הביטוח, או מול גופים רשמיים אחרים של המדינה או פרטיים המגובים בסוללת עורכי דין, בדרך כלל ברגעים הכי קשים שלנו. הסיפור הבא מלמד עד כמה חשוב לדעת עם מי לגשת לתביעה מול כל אותם גופים בכל הקשור לנזיקין. שווה לשמור את הכתבה הזו שמספרת על מי שקיבל עוד חצי מיליון שקלים! בזכות אדם אחד – עו"ד אוראל לוי מאשדוד.

הכל החל כשב' לקוח של המשרד, אגב עורך דין בעצמו בתחום הפלילי, עבר לפני כשנה תאונת דרכים בזמן העבודה, דבר שיכול לקרות לכל אחד ואחת מאתנו. כעורך דין הוא ידע שחשוב לבחור עורך דין ברמה גבוהה שמתמחה בנזיקין, ולכן בחר במשרדו של עו"ד אוראל לוי. שהגישו תביעה בשמו לביטוח הלאומי ולאחר קיום של ועדה רפואית נקבעו לו 19% נכות קבועה ופיצוי על סך 200,000 שקלים.

אבל עו"ד אוראל לוי החליט כי הסכום אינו מהווה פיצוי דיו, ובהתאם לקביעת הביטוח הלאומי הגיש עבור אותו עו"ד שנפגע, תביעה לבית המשפט כנגד חברת הביטוח. התוצאה הייתה פיצוי נוסף על סך 500,000 שקלים בנוסף ל-200,000 השקלים שקיבל מהביטוח לאומי, כך שסך הפיצויים שקיבל הלקוח של משרד עורכי הדין אוראל לוי, בעקבות התאונה, הגיע ל700 אלף שקלים!

משרד עורכי-הדין אוראל לוי הינו משרד המתמחה בדיני הנזיקין ובתחום מימוש זכויות לנפגעי הגוף והרכוש על כל דבריו. המשרד מונה אלפי לקוחות בתחומים שונים ומעניק שירות אישי ומקצועי לכל לקוח. אצל עורכי הדין במשרדו של אוראל לוי האמון בין עורך-הדין לבין הלקוח הוא הבסיס. על בסיס אמון זה מעניקים ללקוח את מיטב השירות המקצועי אותו הלקוח יגלה כבר מהפגישה הראשונה ולאורך כל התהליך. עו"ד אוראל לוי: " לכל תיק יש משמעות בפני עצמו עבורנו. כל תיק הוא אדם. הוא סיפור חיים". עו"ד ב' יכול לאשר זאת.

ואם מדברים על סיפור חיים, הרי שסיפור החיים של עורך דין אוראל לוי הוא סיפור מעורר השראה לכל אחד ואחת. לכן היחס אצל משרד עורכי הדין אוראל לוי הוא הכי אישי. מגיעים מהמקום הכי קרוב ואישי ללקוחות. חשוב לכולנו שמי שמייצג אותנו יבין בדיוק מה עברנו, ובעיקר יאמין בנו.

המשרד מתמחה ומתמקצע בשלל רחב של תחומים, ביניהם: תאונות עבודה, תאונות דרכים, תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה, נפגעי פעולות איבה, רשלנות רפואית ומקצועית ועוד.

אבל יש עוד. המשרד מתמחה גם ברשלנות מקומית וגופים ממשלתיים, לדוגמא: תיק שמתנהל בימים אלה מול משטרת ישראל בגין רשלנות מקצועית בחקירה שהובילה לכתב אישום שלא לצורך ובסופו זוכתה לקוחת המשרד, ובעקבות זאת מתנהלת תביעה נזיקית נגד משטרת ישראל בגין כלל נזקיה של הלקוחה.

 

אוראל לוי – משרד עורכי דין

📞 08-8009192 | 050-252-5695

🖥 https://olevi-law.com/about/

אורט 18 אשדוד

office@olevi-law.com

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך