סוללות לאופניים חשמליים –דברים חשוב שיש לשים לב אליהם כשרוכשים סוללה לאופניים

אופניים חשמליים הפכו להיות דבר מאוד פופולארי ומקובל בשנים האחרונות. צעירים ומבוגרים משתמשים בהם כתחליף, בין אם זה לתחבורה ציבורית ובין אם זה לרכב פרטי, אופניים רגילים או כלים אחרים שמיועדים לנייד אותם
קרדיט FREEPIK

אופניים חשמליים יכולים לשרת את המשתמשים בהם לצרכים שונים. בין אם זה כשהם מבקשים להגיע לעבודה, לימודים, חברים, בילויים או לכל צורך אחר. היתרון של אופניים אלה, זו היכולת לרכב עליהם במהירות מבלי שצריך להתאמץ בזמן הרכיבה, כפי שנדרש במקרה של אופניים רגילים. מעבר לכך, אופניים חשמליים דורשים עלויות נמוכות יותר וכן הם לא דורשים מקום חנייה או דברים אחרים שיכולים לגבות זמן ולעיתים גם כסף. 

מה שמאפשר שימוש יעיל ונכון עם אופניים חשמליים, היא העובדה שהם פועלים בעזרת סוללות נטענות. סוללות לאופניים חשמליים, הן אלו המאפשרות לרוכבים להשתמש באופניים ולרכב עליהן מבלי שיצטרכו להפעיל כוח. למעשה, הסוללות הן אלו שמפעילות את המנוע של האופניים ובכך אפשר להשתמש בהן כפי שרוצים ואמורים לעשות.

לשם כך, צריך לדעת איך קונים סוללות לאופניים חשמליים. בעיקרון, כל אופניים חשמליים שקונים מגיעים עם סוללות מותאמות, אך אפשר למצוא דרכים כיצד לשפר את חווית השימוש באופניים, בעזרת שימוש נכון בסוללות. 

איך קונים סוללות לאופניים חשמליים

בשביל לקנות סוללות לאופניים חשמליים בצורה נכונה, יש לשים לב לפרטים הבאים:

ראשית, חשוב לדעת מה טווחי הנסיעות שמתכוונים לבצע עם האופניים. ככל שהטווחים יהיו ארוכים יותר, כך יש צורך להשתמש בסוללות איכותיות יותר. כלומר, סוללות חזקות שיש להן מנוע עמיד וחזק. מנוע שיאפשר גם לרכב בטווח ארוך וגם לרכב בקלות בעליות ובמקומות קשים אחרים. למשל, סוללות 48V. 

מעבר לכך, יש לבחון כמובן את מספר הטעינות שהסוללה יכולה להכיל. כלומר, כמה מחזורי טעינה אפשר לבצע בסוללה. ישנם שני סוגי סוללות עיקריים. סוללת ליתיום המסוגלת לייצר 700 מחזורי טעינה. לעומת זאת ישנן סוללות מתקדמות יותר שיכולות לייצר 1200 מחזורי טעינה. 

מלבד השאלה כמה מחזורי טעינה הסוללה יכולה לייצר, צריך לבדוק כמה זמן נדרש להטעין אותה בשביל שיהיה אפשר להשתמש בסוללה מבלי שיש צורך לחזור ולהטעין אותה שוב. באופן כללי, יש להטעין את הסוללה כל שלושה שבועות לפחות. 

בשביל להשתמש נכון בסוללה, יש להקפיד בין היתר על כך שבטעינות הראשונות, הסוללה תתרוקן עד הסוף ורק אז להטעין אותה. אחרי שלוש טעינות כאלה, אפשר להטעין אותה בצורה רגילה. כמו כן, יהיה נכון להימנע מחשיפה של הסוללות לטמפרטורות קיצוניות, בין אם זה חום או קור קיצוני. יש לשמור את הסוללה במקום מוצל וקריר, אחרת היא עלולה להיהרס. 

כל זה, הוא רק אספקט אחד ברכיבה על אופניים חשמליים בצורה נוחה, בטוחה ויעילה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך