קידום אתרים בחול seo cap – למה חשוב להשקיע ואיך עושים את זה

עם הזמן, באופן טבעי, יותר ויותר עסקים ישראלים, בפרט עסקים קטנים ובינוניים, מבקשים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם. מאחר והשוק הישראלי קטן, אז הדרך לעשות זאת היא באמצעות פנייה לחו"ל. בעידן האינטרנט זה זמין ופשוט. אפשר להגיע אל לקוחות בכל העולם, להציע להם מוצרים אונליין ולשלוח להם אותם בצורות שונות
קרדיט FREEPIK

על מנת להגיע על גולשים במדינות שונות בעולם, צריך לבנות אופרציה שלמה שתגרום לאותם אנשים להיחשף לבית העסק בישראל ולמוצרים שלו. מעבר לכך, צריך לגרום לגולש להבין שהמוצר אותו מבקשים להציע לו, הוא הטוב ביותר מבין המוצרים הקיימים בשוק ומשתלם לו להזמין אותו. 

אחד השלבים הראשונים והחשובים בתהליך הוא קידום אתרים בחו"ל, ובפרט קידום אתרי שופיפיי. כפי שמקדמים אתרים בישראל לקהל המקומי, כך יש לקדם אתרים בחו"ל לקהל במדינות אליהן מבקשים לפנות. זה נכון לגבי אתרים רגילים וזה בוודאי נכון לגבי אתרי מסחר, אתרים עם חנויות וירטואליות, דוגמא אתרי שופיפיי. 

אחת החברות המובילות בתחום של קידום אתרים בחו"ל SEO CAP מתמחה בתחום זה ופועלת בו שנים רבות. צוות החברה מקדם אתרים של עסקים בתחומים שונים, מתוך כוונה לעזור להם להיחשף בפני קהלים במדינות אחרות ולעודד אותם לייצר איתם שיתופי פעולה עסקיים. חשוב לציין, לא מדובר רק על קידום עסקים המבקשים לשווק מוצרים אלא גם חברות סטארטאפ, חברות הייטק וחברות בתחומים אחרים המציעות מוצרים ושירותים שיכולים לעניין גם קהל בינלאומי. 

כיצד זה מתבצע בפועל

קידום אתרים בחו"ל נעשה באופן דומה לקידום אתרים בישראל, עם ההתאמות הנדרשות על פי הקהל והמדינה בה מבקשים לפעול. 

החברה מבצעת חקר מילים וביטויים בשפה בה רוצים לקדם את האתר, בונה אתר מותאם או מתרגמת את האתר הקיים לשפות נוספות, דואגת לייצר שיתופי פעולה באמצעות החלפת קישורים ובדרכים אחרות, מייצרת תוכן רלוונטי לפרסום באתר ובמקורות חיצוניים ועוד. 

חשוב לציין שתי נקודות משמעותיות בהקשר של קידום אתרים בחו"ל SEO CAP עובדים על פיהן:

נקודה ראשונה, הקידום נעשה בגוגל, רשתות חברתיות וכן בכלים ואתרים מקומיים בהם יש חשיפה גדולה באותה מדינה. 

נקודה שנייה, החברה לומדת על הרגלי הגלישה והצריכה באותה מדינה, על מנת לדעת איפה להשקיע וכיצד לחלק את התקציב בצורה נכונה. זו אחת הסיבות מדוע לצורך קידום אתרים בחו"ל, כמו קידום אתרים בארץ, משתלם לשכור חברה שמתמחה בתחום ולא לנסות לעשות את זה לבד. 

קידום הוא רק חלק אחד בתהליך

כל בעל עסק המבקש לשכור חברה מקצועית לצורך קידום אתרי שופיפיי בחו"ל או אתרים אחרים, צריך לזכור הקידום הוא רק שלב אחד בתהליך. 

זה שלב חשוב, אך בשביל שהפעילות העסקית מול קהל במדינות אחרות תהיה אפקטיבית וארוכת טווח, יש להקפיד שכל השלבים בתהליך העבודה יבוצעו בצורה אופטימאלית. החל משלב הזמנת המוצר ועד לשלב בו הלקוח מקבל אותו לביתו. רק כך אפשר יהיה לקיים פעילות עסקית חיובית ענפה לאורך זמן. 

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך