יובל תעיזי ייכנס לפעילות בנדל"ן בתחום התמ"א בעיקר באשדוד

האם אחד היזמים הגדולים ביותר בישראל הולך לפתוח פעילות חדשה באזור באר שבע? את זה אנחנו הולכים לגלות ממש בקרוב, כי השמועות בעולם הנדל"ן מדברות כי קבוצת שמיים ים בבעלות יובל תעיזי הולכת להתחיל פעילות של תמ"א 38 בהרצליה.

בראיונות קודמים תעיזי הסביר כי הוא עקרונית מעדיף פעילות של תמ"א בהרצליה: יש בעיה עם מכירת דירות חדשות מקבלן, בעיני השוק הזה הוא כמעט בלתי אפשרי היום. מצד אחד המחירים הם בשמיים מבחינת הלקוחות הפוטנציאלים, מצד שני הקבלנים לא מרוויחים הרבה גם ככה, יוצא שאף אחד לא מרוצה בכלל ממה שקורה בשוק הזה. זה לא המצב שאני רוצה להיות בו, אנחנו בחברה מעדיפים לעסוק בעולם התמ"א כדי לא להגיע למצבים שאנחנו לא אוהבים להיות בהם.

אז למה דווקא תמ"א?

יובל תעיזי כבר ענה על השאלה הזו: הסיבה היא מאוד פשוטה וברורה- אנחנו יכולים להציע מחירים נמוכים יותר לצרכן הסופי. אני לא מרגיש שאני רוצה להיות במצב שבו אני מוכר את הדירות בשני מיליון שקלים לארבעה חדרים, זה פשוט לא המצב שאני רוצה להיות בו.

לעומת זאת התחום התמ"א, אני מוכר דירה מחודשת אמנם ולא חדשה ממש אבל עדיין דירה מעולה בשלושים אחוז פחות וזה נראה לי הצעד הנכון לעשות. ולמה דווקא בהרצליה? הסיבה הפשוטה שאנחנו מעדיפים בכל זאת להרוויח כסף.

הרי מבחינת החברה מסביר תעיזי, עלויות הבנייה הן בדיוק אותו דבר, אין שום הבדל בין לעשות בניין בהרצליה לבין בניין באשקלון, אבל המחירים בהרצליה יהיו גבוהים יותר למרות העלויות הזהות. אם עולה לי עשרה מיליון להקים בניין באמצעות תמ"א או פינוי בינוי, אני יכול בקלות רבה למכור את הדירות שאני מקבל ב14 מיליון מאשר בניין דומה במקום אחר ב12, שזה רווח נטו של עוד שני מיליון, אלו השיקולים שלי וככה אנחנו מנהלים את הפעילות.

בנוסף פורסם בתקשורת הכלכלית כי הולך להיות שיתוף פעולה כלכלי בתחום התמ"א בין חברת "מכרז 38 אשר עוסקת בביצוע תמ"א 38 בהרצליה לבין החברה הקבלנית של יובל תעיזי. יש כאן שיתוף פעולה פוטנציאלי מעולה עבור שני הצדדים, כאשר מצד אחד מכרז 38 מצליחה להביא כמות גדולה של פרויקטים, אך מצד שני יובל תעיזי ושמיים וים יעשו את העבודה בשטח כדי להביא לסיום העבודות. אנחנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות כדי להביא לכם את השטח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך