בסימן אחדות והחזרת החטופים: חגיגת יום הולדת 30 והשקת המיתוג החדש לדוסלבס

מאות השתתפו אמש (רביעי) בחגיגות יום ההולדת של מייסדת דף האינסטגרם הפופולרי "דוסלבס" סימי הרשקופ. בלוגריות חרדיות, אומנים, עיתונאים, כוכבי האח הגדול, ווארט ועוד כשלצד החגיגות נערכה השקה חגיגית למיתוג החדש ברשתות החברתיות 

ערב כזה בציבור החרדי הרבה זמן לא היה. באירוע רב רושם, מושקע בצורה מדוייקת, אוכל ואלכוהול בשפע, נערכה אמש יום חגיגת יום ההולדת למייסדת עמוד האינסטגרם הפופולרי "דוסלבס" כאשר לצד החגיגה הושק המיתוג החדש והמרענן בעיצוב של א.ב בפרסום שהיו אחראים למיתוג המחודש.

לצד כל השמחה, מייסדת "דוסלבס" סימי הרשקופ וצוות ההפקה אסתי בר, יעל זילברמן ובשיתוף משרד ההפקות EVENTOP של יפי שניצר לא שכחו להכניס באירוע את כל נושא החטופים ובצורך ליצור שיח של אחדות בין המגזרים, כאשר על דברים שחולקו באירוע וצדדי השולחנות מותגו בסרטים צהובים בתפילה לשובם במהרה.

סימי הרשקופ באירוע המיוחד: "אני שמחה לראות כאן את כולכם. תודה שבאתם לשמוח בשמחתי! במיוחד בתקופה כזו כיף לי לראות שמכל קצוות העם הגעתם לכאן. האחדות היא הדבר הכי חשוב של העם שלנו וזה בדיוק דוסלבס".

עוד הוסיפה הרשקופ: "בעמוד שלנו תראו חיבור של המגזרים, מהקצה אל הקצה השני. המטרה שלנו להיות מאוחדים תמיד ובקרוב עם כל החטופים שלנו שנמצאים בצרה. אני רוצה להודות לצוות המפיקות, חברות שלי אסתי בר ויעל זילברמן בשיתוף חברת ההפקות של יפי שניצר וכמובן לשותפות שלי אביגיל וריקי ולבעלי, שתמך לאורך כל הדרך. אם אמשיך זה לא יגמר אז אני מודה לכל מי שתרם את חלקו באירוע. משפחת דוסלבס שלי אוהבת אתכם מלא תודה שבאתם וכאן המקום להגיד תודה גדולה לגולדיס על כל השפע הגדול ואוכל ברמה הכי גבוהה שיש ובנוסף עמדות אירוע שנבנו במיוחד עבור הערב".

בין המשתתפים באירוע נצפו הבלוגרים והבלוגריות החרדיים חני וינברגר, אסתי בר, יעל צין גיל ואבישג אשר, הרב חסידים יהודה גרובייס, אורית שוהם יעל זילברמן ועוד רבים וטובים.

בין המשתתפים ממגזר הכללי שהגיעו לפרגן נצפו אלכס שולץ, סתיו קצין מהאח הגדול, סמיון, שיר צרפתי ובעלה, לירון טנגי אורן להב, מיכה סלמה, יענקי גולדהבר, אשת היח"צ שירן פרץ, כוכבי ווארט – דובי, גיל צבי אור יהודה ‏נפחא ועוד

גלריית תמונות אמש. צילום: תמר ליאור 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך