בת שנה וחצי ננעלה ברכב וחולצה בשלום – צפו בחילוץ

הפעוטה ננעלה בטעות לעיני הוריה וחולצה בשלום על ידי מתנדבי ידידים. ״תודה לכם אתם מיוחדים״

בלילה האחרון (בין שלישי לרביעי) בשעה 3:05, קיבל מוקדן ידידים, אבי ביטון, קריאה אודות פעוטה בת כשנה וחצי שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה, ברחוב הרב קוק באשדוד.

יעקב ספיר – אחמ״ש מוקד דרום, יחד עם מאיר אדרי – אחראי לוגיסטיקה אשדוד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יעקב מספר: ״קיבלתי את הקריאה כשהייתי בעבודה, עזבתי הכל ומיד יצאתי לכיוון האירוע. בהגיעי למקום התברר לי כי כשההורים סגרו את דלת הרכב, התבצעה נעילה בעקבות תקלה בידית של הדלת. התחלתי בפעולות חילוץ, ובזריזות חילצתי את הפעוטה בשלום, יחד עם מאיר שהצטרף אליי. כל סיוע נותן סיפוק גדול מחדש, ההורים הודו לנו״.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

 

דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים

דף הבית

הצטרפו לערוץ ידידים בוואטסאפ:
https://whatsapp.com/channel/0029Vab0cXt84OmAwthGPw35

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך