מלחמת הרימונים: מעצרו של שלומי אקריש הוארך יריבו שוחרר

הסכסוך הקשה שמרעיד את העיר בין שלומי אקריש לעבריינים בכירים בעיר ממשיך לספק כותרות כשהמשטרה מאריכה אמש את מעצרו של אקריש ומשחררת את יריבו אוראל אטיה.

מלחמת הפיצוצים בעיר אשדוד ממשיכה להעסיק את המשטרה כשאמש האריך בית המשפט עד ליום חמישי את מעצרו של העבריין שלומי אקריש וחברו אליהו אזולאי החשודים בהנחת מטען החבלה ברכב ברובע ו בשבוע שעבר.

שעות אחדות לפני כן, שחרר בית המשפט בתנאים מגבילים את אוראל אטיה מאשדוד שהיה חשוד בהשלכת מטען חבלה ברובע ד לאחר שהמשטרה עלתה על עקבותיו, אטיה שמשתייך לכנופיה הגרוזינית בעיר נעצר כשהוא רעול פנים על אופניים חשמליים לפנות בוקר ושוחרר, כשמיד לאחר מכן התגלה מטען החבלה שעל פי המשטרה היה בדרך לפגוע באחד מיריביו מהכנופיה הנגדית זכר לאותו סכסוך שמרעיד את העיר.

גם העבריין בנימין איינאו שוחרר אמש בתנאים מגבילים והורחק מהעיר, איינאו המשוייך מודיעינית לקבוצה של אקריש, נעצר בחשד להשלכת רימון הרסס לפני כשבועיים ברחוב הכינור בעיר שם מתגורר עבריין מוכר המשוייך לכנופיה הגרוזינית.

"זה יגמר בדם" מפת הסכסוכים המלאה תובא בפניכם בעיתון סוף השבוע של ה'מגזין'.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך