מלחמת הכנופיות באשדוד בעיצומה – רימונים, מטענים ומכוניות מתפוצצות

שבועות סוערים עוברים על העיר אשדוד, רימונים נזרקים לבניינים ומטענים רבי עוצמה מוטמנים מתחת למכוניות, וזה רק חלק קטן ממאבק הכנופיות ההולך ומתעצם בעיר, בעיקר מאז שחרורו מהכלא של עבריין מקומי שישב שנים ארוכות על רצח ומאז שהשתחרר הדליק את השטח מחדש.

במשטרה מודעים היטב לפרטי הסכסוך שגורר אליו עבריינים רבים מהעיר החוברים לקואליציות של כל אחד מהצדדים, אולם כרגע חוץ ממעצרי מנע במשטרה לא מצליחים להתמודד עם הסכסוך שמאיים להסלים עד כדי רצח.

רק לפני כשבועיים נטרלו חבלני המשטרה מטען נפץ השוקל מעל 10 קילו מתחת למכונית ברחוב האגס, על פי המודיעין משמשת את העבריין שהשתחרר לא מכבר מהכלא ואת בן בריתו עבריין אשדודי אף הוא. על פי החבלנים מטען שכזה לא נראה מעולם באשדוד ויכל לגרום לאבדות רבות בנפש באם היה מתפוצץ.

שבועיים לאחר מכן ביום שישי האחרון לפנות בוקר נזרק רימון רסס ללובי של בניין ברחוב הכינור בעיר בו מתגורר עבריין מוכר שהיה בעברו מקושר לראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, והיום על פי המודיעין המשטרתי משויך לכנופיה הגאורגית בעיר בראשותם של אייל נגר ודודי בוטראשוילי. בין לבין נשרפו מכוניות ונזרקו רימוני הלם לעבר מגוריהם של עבריינים משני הצדדים וסולחה קרובה לא נראית באופק.

לאחר 4 ימים של שקט יחסי מאז זריקת רימון הרסס ביום שישי האחרון, שוב הרעיד פיצוץ עז בצהריי היום את רחוב יהודה המכבי ברובע ו' כשהפעם מטען חבלה שהתפוצץ מתחת לרכב חונה של מוכר למשטרה זרע פאניקה אצל תושבי הרובע.

 

קצין בכיר בימ"ר לכיש איתו דיברנו על הסכסוך הקשה בין כנופיות הפשיעה בעיר אמר לעיתון 'המגזין' "אנחנו מכירים לפרטי פרטים את כל האירועים האחרונים ומאיפה הם נובעים, כלל האירועים קשורים אלו לאלו והם תוצאה של אותו סכסוך שהצטרפו אליו עבריינים רבים מהעיר וגם כאלה מהמגזר הערבי. המשטרה שמה לה למטרת על לעצור את כל הנוגעים בדבר ואנחנו כבר כמעט סוגרים עליהם".

blank

המעצר של אייל נגר

נגר, בן ה-37, נעצר על ידי שוטרי תחנת אשדוד בחשד לקשירת קשר עם אחרים במטרה לפגוע באנשים מסוימים בעיר אשדוד על רקע סכסוך בין הצדדים. הוא נחקר בתחנת המשטרה, שם נשאל מספר שאלות לגבי אירועים אחרונים שהתרחשו בעיר וכללו פיצוץ רימונים ומטענים ואירועי ירי.

בסיומה של החקירה הוחלט במשטרה להביא אותו אומנם לבית משפט השלום באשקלון, אך עם הסכמה לשחרורו וקביעת תנאי שחרור. בבית המשפט ייחסה לו המשטרה רק עבירה של קשירת קשר לפשע

בעקבות הסכמה בין המשטרה לבין סנגורו של נגר ע"ד נס בן נתן הורה השופט רפאל ימיני על שחרורו של נגר בהרחקה מהעיר אשדוד עד 26 ביולי.
כמו כן, הוא חויב להתייצב לחקירה, ככל שיידרש, וכן הוטלה עליו ערבות עצמית בסך 10 אלף שקלים וכן ערבות צד ג' בסכום זהה. במשטרה לא הסתפקו במעצרו של נגר ועצרו מספר עבריינים נוספים לחקירה כשהם טוענים נגדם שהם מעורבים באירועים הפליליים בעיר, עד כה מחוסר ראיות כלפי כלל המעורבים נוקטת המשטרה בצעד של הרחקה מהעיר לכל אותם עבריינים בתקווה שזה ימנע או לפחות יפגע ביכולתם להוציא לפועל אירועים פליליים, עד כה ללא הצלחה.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך