מלחמת הרימונים: המשטרה עצרה את האחים חובה והרחיקה אותם מהעיר

שעות ספורות לפני פיצוץ הרכב אמש ברובע ו עצרה המשטרה את האחים אלירן ויניב חובלאשוילי להם היא מייחסת מעורבות בהנחת מטעני חבלה וזריקת רימונים. לאחר לילה במעצר ומחוסר ראיות שחרר אותם בית המשפט והרחיק אותם מהעיר.

יממה בלבד לאחר שדיווחנו לכם על הרחקתו של ראש ארגון הפשיעה אייל נגר מהעיר עד לתאריך 26.7 פשטו שוטרים ובלשים אמש על בתיהם של האחים אלירן ויניב חובלאשוילי ולקחו אותם לחקירה.

בחקירה הטיחו בהם החוקרים כי הם מעורבים בהנחת מטענים וזריקת רימונים לעבר עבריינים יריבים בעיר, אולם השניים הכחישו כל קשר למעורבות באותם אירועים.

במשטרה בטוחים כי האחים עומדים בליבו של הסכסוך המבעיר לאחרונה את העיר אולם לא מצאו ראיות כנגדם ולאחר לילה במעצר הרחיק אותם בית המשפט מהעיר אשדוד עד לתאריך 30.7

סנגורם של האחים עו"ד גל סילברמן אמר בדיון "אין להם שום קשר לפרשה, נוכחנו לראות אמש שהתפוצץ רכב בשעה הם היו בכלל בחקירה כך שהם לא קשורים לאירועים הפליליים".

עו"ד הפלילי הבכיר גל סילברמן: blank

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך