שיא בנמל אשדוד

לראשונה מאז פתיחת רציף 21 הושגו תפוקות גבוהות בפריקה בו זמנית של 5 מנופים באניית ענק.
צילום סיון בן בסט

לראשונה מאז הפעלת רציף 21, פרקו 5 מנופים בו זמנית את האונייה ZIM TIANJIN והשיגו תפוקות מרשימות. האונייה של חברת צים עם קיבולת של 10,000 TEU, אשר אורכה 349 מ', זכתה לקבל במשמרת א' ביום רביעי 5 מנופים עם 5 צוותים אשר פרקו אותה בו זמנית.

האונייה עגנה ברציף 21 וקצב הפריקה היה מרשים במיוחד. במחצית המשמרת הראשונה נפרקו 549 מכולות בקצב של 180 מכולות לשעת אנייה. בתום משמרת העבודה פרקו 5 המנופים 1111 מכולות בסה"כ, עם ממוצעים של 222 מכולות לצוות ו-150 מכולות לשעת אנייה. זהו הישג שיא לרציף המכולות החדש והמתקדם בנמל אשדוד.

מנכ"ל נמל אשדוד הנכנס, ניסן לוי אמר כי : "אני גאה בעובדי נמל אשדוד, אשר שברו שיא חדש בהיקף התפוקות ומבקש להודות לכל מי שלקח חלק בתהליך התכנון והפריקה. אנו נמצאים בתקופה בה התחרות בעיצומה והפריקה המהירה מצביעה על מחויבות נמל אשדוד ויכולותיו להעניק רמת שירות מקסימלית ללקוחותיו"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך