כך נשפר בקלות את רמת הבטיחות בדרכים בסביבת בתים פרטיים ורחובות ומרכזים מסחריים

שיפור והעלאת מידת הבטיחות בדרכים המאפיינת את הרחובות הקטנים שבסביבת אזור המגורים שלנו היא מטרה רצויה המשותפת לכל מי שמתגורר בסביבה כמובן. אך במקרים רבים, ובפרט ברחובות קטנים חניונים ובאזורים פריפריאליים, לא נעשה מספיק בנוגע לבטיחות בדרכים ואנשים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לבד. חשוב להכיר כי קיימים פתרונות נוחים, נגישים ואפילו זולים לבעיה זו
פסי האטה תמונות: שרפים מערכות מיגון

למרות שנושא שיפור הבטיחות בדרכים ובסביבות המגורים הוא באחריותן של המדינה ושל הרשויות המוניציפליות, במקרים רבים עדיף שלא לחכות, להתארגן יחד עם השכנים ולקחת את היוזמה לידיים. הנה כמה דוגמאות לאביזרי בטיחות יחסית פשוטים וזולים, אשר יכניסו שיפור מיידי ומשמעותי במידת הבטיחות השוררת ברחובות הקטנים שבסביבת המגורים שלנו:

פסי האטה – אחת הסכנות הגדולות ביותר ברחובות קטנים ובסביבת בתים פרטיים ומוסדות חינוך היא רכבים הנוסעים במהירות מופרזת, ובזהירות שאינה מספקת. על מנת לגרום לרכבים להאט משמעותית כאשר הם נוסעים ברחובות הקטנים של השכונה שלנו או בסביבת בית הספר של הילדים שלנו, כדאי לשקול להתקין פסי האטה . מדובר בפסי האטה ייעודיים מפלסטיק אותם מחברים בקלות אל הכביש במקומות הרלבנטיים, והם גורמים לרכבים להאט משמעותית. פסי האטה מסוגים שונים מיועדים לגרום להאטת כלי הרכב למהירויות שונות, כך שכדאי לבחור בסוג פסי ההאטה המתאים והנכון ביותר למיקום הספציפי בו אתם מעוניינים להאט את תנועת הרכבים באזור.

יש לברר לפני שאין התנגדות של השכנים או של הרשות המקומית.

מחסום-חניה

מראה פנורמית – במיוחד בצמתים של כבישים או חניונים וברחובות קטנים או באזורים עם הרבה צמחייה בצידי המדרכות, נוצרים לא אחת "שטחים מתים" מבחינת שדה הראייה של נהגים המגיעים אליהם. זה נכון במיוחד עבור צמתים קטנים וצפופים יחסית. פתרון בטיחותי מצוין למקרים אלו הוא מראה פנורמית – אותן מראות עגולות המותקנות בצמתים רבים, בפניות ויציאות מחניונים צפופים וכד'. מראה פנורמית מספקת לנהג שדה ראייה רחב יותר ומאפשרת לו לראות מי מתקרב אל הצומת, במקום שייאלץ "לגלוש" פנימה אל תוך הצומת בצורה מסוכנת ומסכנת. דרך מצוינת ופשוטה להפוך פניות בעייתיות וצמתים צפופות לבטיחותיות הרבה יותר עבור כל הנהגים ועוברי האורח בסביבה.

מחסומי פלסטיק – במקרים רבים נדרש לתחום אזורים מסוימים ולסמנם כך שרכבים לא ייכנסו אליהם, וגם הולכי רגל לא יסכנו את עצמם. מחסומי פלסטיק ייעודיים מספקים פתרון מצוין במקרים אלו, וניתן למצוא כיום מגוון סוגים של מחסומי פלסטיק ייעודיים לבטיחות בדרכים. בחלק מהמחסומים הללו ממלאים מים על מנת להפוך אותם לכבדים ו"מקובעים" יותר ואילו חלקם נשארים קלים וניתנים להזזה בקלות. בכל מקרה, מדובר בדרך פשוטה לתחום ולסמן אזורים, ולמנוע סכנות ותאונות פוטנציאליות שעשויות לקרות בהם.

מעצור-חניה-לרכב

עמודי חסימה מפלדה – כאשר מעוניינים לתחום אזור מסוים ולמנוע את המעבר אליו עם כלי רכב באופן קבוע, עמודי חסימה קבועים הם הפתרון הרצוי. בניגוד למחסומי הפלסטיק (המשמשים באופן זמני ולא קבוע), עמודי חסימה מפלדה נשארים קבועים במקום ואינם מאפשרים לכלי רכב לעבור, או לחנות על המדרכה.

היכנסו לאתר שרפים למידע נוסף אודות אביזרי בטיחות. חברת שרפים מערכות מיגון מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון אביזרי בטיחות לחניונים, מוסדות מפעלים ומרכזים לוגיסטיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך