אירוח בקשת יהונתן – חופשה מושלמת בגולן גם עבור קהל דתי

רמת הגולן היא מהאזורים היפים ביותר שניתן למצוא בישראל, ולא בכדי מהווה יעד עיקרי לטיולים וחופשות של ישראלים וזרים גם יחד. על מנת שחופשה בגולן אכן תהיה מוצלחת ומהנה חשוב מאוד למצוא מקום אירוח טוב ומתאים, אשר יענה על כל הצרכים והדרישות שלנו. בפרט עבור קהל דתי או מסורתי חשוב לוודא כי מדובר במקום אשר מותאם גם עבורם. בין אם אתם דתיים ובין אם לא – הנה המלצה חמה במיוחד עבורכם למקום אירוח מושלם בלב ליבו של הגולן:
תמונות: קשת יהונתן

מתחם האירוח "קשת יהונתן" ממוקם במושב קשת שבמרכז רמת הגולן. בין אם אתם מחפשים אחר בית הארחה לדתיים בצפון ובין אם אינכם דתיים כלל ופשוט מחפשים אחר מקום אירוח טוב, מדובר במקום אידיאלי עבור החופשה המושלמת.

מה מציעים בקשת יהונתן ומהם היתרונות של המקום?

בתור בית הארחה ומקום אירוח ולינה ברמת הגולן – מה יש ל"קשת יהונתן" להציע?

ובכן, יתרון ראשון ומשמעותי ביותר הוא כאמור המיקום – מרכז רמת הגולן הוא מקום מעולה לחופשה באזור זה של הארץ, שכן ניתן להגיע לכל נקודה ונקודה ברמה עצמה או באזורים הקרובים אליה בנסיעה קצרה יחסית. גם הכנרת וסביבתה נמצאת במרחק נסיעה לא ארוכה כלל. 

הסביבה הטבעית בה שוכן מושב קשת היא מקסימה ופסטוראלית מאין כמוה, כולל מסלולים קטנים ויפיפיים במרחק הליכה מהמתחם ומקורות מים ומפלים קטנים אליהם ניתן להגיע גם ברגל. מבחינת אירוח לדתיים בשבת, מדובר ביתרון משמעותי שכן ניתן לטייל וליהנות מהטבע המרהיב של הגולן גם בשבת, בלי שנצטרך להשתמש ברכב. 

עוד בהקשר של אירוח דתיים בשבת – במושב עצמו בית כנסת ומקוואות, בהם יכולים להשתמש גם אורחי המתחם כמובן.

מלבד למיקום מתאפיין קשת יהונתן בעוד כמה וכמה יתרונות משמעותיים ביותר עבור מקום לינה ברמת הגולן. למשל – המקום מציע מבחר חדרים ומתחמי אירוח שונים, אשר יכולים להכיל בקלות גם משפחות גדולות וברוכות ילדים ואף קבוצות קטנות או כמה משפחות המטיילות יחד. כולם יכולים לשהות באותו חדר או במתחם חדרים מחוברים, וכך גם ליהנות מה"ביחד" וגם לחסוך בהוצאה.

במקום גם מתחם קמפינג בו ניתן לישון באוהלים תחת כיפת השמיים, אך עדיין ליהנות מהנוחות של מקום אירוח ברמה גבוהה – שירותים ומקלחות, מטבח בו ניתן להכין ארוחות גדולות יחד, אזורי ישיבה נעימים ופסטוראליים וכיוצ"ב. 

משפחות המעוניינות בכך יכולות גם לתאם ולהזמין מהמקום מראש מזון ביתי מבושל וטעים במיוחד, כשר כמובן ומתאים גם לקהל דתי. כך, ניתן להעביר סוף שבוע ושבת ברוגע ובנועם, או לחילופין ליהנות מארוחה חמה מעולה ומתנאי האירוח הנוחים והטובים ביותר כשחוזרים מיום של טיולים ואטרקציות בסביבה.

 

לסיכום, קשת יהונתן הוא אחד ממקומות האירוח המומלצים והנעימים ביותר שבנמצא ברמת הגולן, ומהווה בסיס מצוין הן לחופשת טיולים ואטרקציות באזור והן לחופשות רגועות ונינוחות יותר, דוגמת שבת חתן משפחתית. לחופשה מושלמת מכל בחינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך