האירוע המושלם מתחיל כאן: כל מה שצריך לדעת בבחירת מקום לאירוע

בשיתוף NOAM, מקום לאירועי בוטיק
תמונות: קשת יהונתן

כל אירוע שאתם מתכננים הוא הזדמנות עבורכם ליצור חוויות וזכרונות בלתי נשכחים. אם אתם מתכננים בקרוב חגיגה חשובה, בין אם מדובר באירוע משפחתי או באירוע עסקי, אתם לגמרי במקום הנכון. כאשר אנחנו מתכננים אירוע יש כמה גורמים שכדאי לשים לב אליהם כדי להבטיח שיהיה אירוע מוצלח. במאמר זה נפרט למה כדאי לשים לב כשאתם בוחרים מקום לאירוע שלכם, מה היתרונות של מקומות קטנים לאירועים לעומת מקומות גדולים ועוד מידע חשוב. 

מה לקחת בחשבון כשמחליטים על מקום לאירוע?
יש כמה דברים שחשובים לשים לב אליהם כשיוצאים לדרך:

  1. מי קהל היעד – חשוב להבין את קהל היעד שלכם מבחינת גיל, סגנון, תחומי עניין, צרכים מיוחדים והעדפות. ככל שתתאימו את המקום לקהל היעד שלכם כך תבטיחו יותר את ההנאה של האורחים מהאירוע. לדוגמה, אם יש לכם קהל מבוגר יחסית, תעדיפו מקום שמציע מקומות ישיבה נמוכים ונוחים מאשר ישיבה על כסאות בר. אם חשוב לכם אווירה צעירה וחגיגית, תעדיפו מקום עם רחבת ריקודים.
  2. תקופה בשנה – כדאי שהמקום שתבחרו יתאים לתקופה בשנה, לדוגמה אם עלול להיות חום כבד או גשם לא כדאי לבחור במקום פתוח ללא קירוי. 
  3. אורך האירוע – צריך לחשוב מראש מה כולל האירוע שלכם ומה יעסיק את האורחים במהלך האירוע כך שהוא מצד אחד לא ירגיש עמוס וצפוף ומצד שני לא יהיה משעמם מדי. 
  4. סגנון עיצובי – הסגנון של המקום צריך להתאים למטרות האירוע שלכם והאווירה שאתם רוצים לשדר. אם מדובר על אירוע עסקי תרצו מקום יותר פורמלי, אם מדובר על אירוע חברתי אולי תרצו מקום יותר קז'ואל. 
  5. מספר המוזמנים – אם אתם יודעים כמה מוזמנים יש לכם אתם יכולים להתאים את המקום שתבחרו למספר המוזמנים, זה קריטי מכיוון שכאשר יש מעט מוזמנים במקום גדול עלולה להיווצר תחושה ריקנית וכאשר יש הרבה מוזמנים במקום קטן הם עלולים להרגיש צפיפות. 

האם כדאי לבחור מקום גדול לאירועים או מקום קטן לאירועים?
כאמור, הבחירה של המקום עבור האירוע שלכם תלויה בגורמים שונים, כאשר אחד המשמעותיים בינהם הוא בחירה בין מקום גדול לאירועים או מקום קטן. מקומות גדולים מציעים יותר מרחב, מה שמאפשר לארח כמות גדולה יותר של אורחים ולגוון בין האזורים השונים באירוע. לדוגמה, הפרדה בין קבלת פנים, לריקודים, לארוחה וכן הלאה. מקומות גדולים יותר יתאימו לאירועים פורמליים, כנסים או חתונות רבות משתתפים. יש לשים לב במידה ובחרתם מקום גדול ויש לכם מעט מוזמנים ההוצאה יכולה להיות גבוהה יותר ביחס לכל מוזמן. 

יתרונות של מקומות קטנים לאירועים

אם מתאפשר לכם יתכן ויהיה לכם כדאי לבחור דווקא במקום קטן לאירוע שלכם, יש לכך כמה יתרונות:

  1. אווירה – במקומות קטנים אפשר ליצר אווירה יותר חמה, קרבה פיזית ועיצובית של המקום שמאפשר לכל האורחים להיפגש ולהתעדכן. 
  2. עלות נמוכה – פעמים רבות מקומות יותר קטנים יעלו פחות ממקומות גדולים של אירועים מה שיאפשר לכם לחסוך עלויות.
  3. גמישות וייחודיות – כאשר אתם בוחרים במקום קטן אתם מקבלים יחס יותר אישי עם תשומת לב לפרטים שחשובים לכם. זה מאפשר לכם יותר גמישות בקבלת ההחלטות ובסגנון האירוע כך שתוכלו להתאים אותו לצרכים שלכם. 
  4. ניהול קל יותר – יותר קל לנהל אירועים קטנים מאשר אירועים גדולים כי יותר קל לפקח אחרי כל מה שמתרחש באירוע. 

מחפשים מקום לחגוג בת מצווה  ? מקום ליום הולדת? בר מצווה? חתונה? אירוע עסקי? הכירו את NOAM, מקום לאירועי בוטיק בנס ציונה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך