איך להפיק סרטוני אנימציה ב – AI: כלי בינה מלאכותית שאתם חייבים להכיר

אומרים שתמונה שווה אלף מילים – אין ספק שסרטון הסברה איכותי, שווה הרבה יותר מזה. בסרטון שיווקי מצויין, אתם מעבירים שפע של מידע שיווקי לצד תוכן מהנה וערך מוסף לצופה שלכם – ועם קצת מזל, הופכים ויראליים ונהנים מחשיפה ופניות
תמונה FREEPIK

היום, בעולם של כלי בינה מלאכותית שיודעים לייצר תכנים ללא מגע יד אדם – מובן שגם תחום הסרטונים המונפשים נהנה מהקדמה. כלי AI לאנימציה מציעים תהליך מהיר וידידותי לקבלת תוצאה מקצועית – אבל בהמשך, נבין גם מה הערך המוסף של צוות מקצועי (ואנושי) שיערוך את הסרטונים המקצועיים שלכם.

היתרונות של בינה מלאכותית (AI) בהפקת סרטונים עצמאית

כלי בינה מלאכותית יודעים לייצר תהליכים של למידה והתפתחות ובכך הם חוסכים למשתמשים בהם זמן רב ומייצרים תוצאה מקצועית יותר – בפחות מאמץ. אין ספק שמי שמתכוונים לייצר את הסרטונים השיווקיים שלהם באופן עצמאי ירוויחו רבות בכלי אנימציה ב – AI ליצירת הסרטונים שלהם. מחולל וידאו AI מסוגל לייצר דמויות מונפשות (אוואטארים), להפוך תסריט לסרטון מונפש, להציע ממשק ידידותי לשליטה בתוכן הסרטון שלכם ולייצר מספר סרטונים בתהליך קצר ותוך שימוש באותן דמויות ובאותם אלמנטים. מה שכלי AI לאנימציה עדיין לא מציעים, וכנראה לא יציעו לעולם, הוא ת הטאץ' האישי, ההבנה האנושית, היכולת לייצר תסריט מחושב, שיווקי ורב עוצמה, ולקבל אחריות מקצועית על התוצר הויזואלי שלכם על כל ההיבטים שלו. את זה – תוכלו לקבל רק מעבודה עם צוות מקצועי, כמו זה שתמצאו בפיל אנימציה , ליצירת סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים באנימציה. 

השלבים ליצירת סרטוני אנימציה ב AI

בדרך כלל, על מנת לייצר סרטון אנימציה שיווקי או תדמיתי בעזרת כלי AI, תצטרכו לעבוד מספר שלבים. בכל שלב אתם נדרשים לתכנון שיווקי, לאסתטיקה ויזואלית ולחשיבה מרחבית תוך שאתם רואים לנגד עיניכם את התוצר הסופי שאתם מנסים להגיע אליו. השלבים הנדרשים בדרך כלל ליצירת סרטון אנימציה בכלי AI:

  • שלב ראשון: תכנון וכתיבת התסריט. גם כאן תוכלו להשתמש בכלי AI שייצרו עבורכם תסריט, כמו למשל Chat GPT המוכר.
  • שלב שני: צרו אוואטארים (דמויות מצויירות) שיככבו בסרטונים שלכם. כלי AI ליצירת דמויות, כמו סינטזיה, יאפשרו לכם לבחור דמות ממאגר גדול של אפשרויות ולהתאים אותה לצרכים שלכם – או, למתקדמים, לייצר דמות המבוססת על תמונה שתעלו לאפליקציה (כן, זה לגמרי יכולה להיות תמונה שלכם…)
  • שלב שלישי: כלי AI להמרת הטקסט שלכם לדיבור מוקלט, כמו אלה שתמצאו בסינטזיה (שהוזכרה בסעיף הקודם), יסייעו לכם לייצר קריינות לסרטון שלכם. כמובן, שבעברית המבחר הוא מוגבל אולם באנגלית תוכלו לבחור את סוג הקול, את אופן ההגייה ואפילו את הדגשים השיווקיים. 
  • שלב רביעי: זהו השלב האחרון שבו בעזרת כלי AI לאנימציה אתם מייצרים את הסרטון שלכם. תוכלו להשתמש בכלים שמציעה כל אפליקציה לשליטה על התוכן המיוצר.

אפליקציות ותוכנות ליצירת אנימציה ב AI

היום, תמצאו שפע של אפליקציות, חלקן חינמיות וחלקן בתשלום, הפועלות כמחולל וידאו ב AI. נזכיר את הטובות והידידותיות שביניהן: סינטזיה, InVideo, מנגו AI, Lumens, Animaker, ויש עוד רבות. 

ובשורה התחתונה: האם סרטוני אנימציה ב AI יחליפו את אנשי המקצוע בתחום?

מחולל אנימציה ב AI יאפשר לכם תוצאות טובות מאוד ביחס לכלים מיושנים יותר, שדרשו הרבה יותר ידע ויכולות ליצירת סרטונים. וביחד עם זאת, חשוב לנו להגיד שכלי ה – AI עדיין לא מחליפים את העין האנושית, את הקשב המקצועי לצרכים שלכם ואת היכולת לתכנן, לחשוב ולבצע את כל שלבי הסרטון שלכם עם צוות של מקצוענים עתירי ניסיון. אם אתם מעוניינים בסרטון שימקסם את היכולות השיווקיות של המדיה – אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בסטודיו פיל אנימציה, וליהנות מצוות מקצועי, שנים רבות של ניסיון ומאות לקוחות מרוצים שגילו שבשיווק כמו בשיווק – ההשקעה משתלמת. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך