טייסט מזון לכלבים – לבחור כמו שהטבע התכוון

בתור בעלי כלבים, תמיד נרצה לספק לחברים הנאמנים שלנו את הטוב ביותר, וזה מתחיל בבחירת התזונה הטובה ביותר. כלב שאוכל טוב ואוכל נכון זה כלב מאושר, שמח ובריא - שיכול לתפקד כמו שצריך ואיכות החיים שלו תהיה טובה כתוצאה מכך. יש לא מעט סוגי מזונות איכותיים שנוכל לבחור בהם בדיוק בשביל זה - אך ההמלצה שלנו היא דווקא ללכת על טייסט. אז למה טייסט אוף דה ווילד זו בחירה טובה של מזון לכלבים, מהם היתרונות של סוג מזון זה ומה עוד עלינו לדעת על כך? בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל התשובות
קרדיט FREEPIK

מה חשוב שיהיה באוכל איכותי לכלבים?

 

לפני הכל, חשוב מאוד שכל אוכל איכותי לכלבים יכיל כמות נכבדת של חלבון. 

כמו בני אדם, כלבים צריכים חלבון בכמות גבוהה כדי לתפקד כמו שצריך, ולכן נעדיף מזונות איכותיים המבוססים ברובם על חלבונות איכותיים מהחי כמו כבש, בקר, עוף ודגים (סלמון בעיקר). 

בנוסף, חשוב לא פחות שהמזון יכיל לא מעט תוספות של ויטמינים ומינרליים חיוניים, שיוכלו להועיל לבריאות הכללית של הכלב ואפילו להועיל למערכת העיכול שלו. 

אוכל איכותי כזה יוכל לספק לכלב שלנו את איכות החיים הטובה ביותר, והוא יוכל לעזור לו להישאר פעיל ואנרגטי – בדיוק כמו שכלב בריא שאוכל כמו שצריך אמור להיות. 

 

בחרו כפי שהטבע התכוון

 

אחד המותגים המומלצים היום הוא טייסט אוף דה ווילד, אותו נוכל למצוא אצל Animal Shop

הנה כמה יתרונות של סוגי המזון השונים של טייסט אותם נוכל לרכוש אצל אנימל שופ: 

 

  • מזון ללא דגנים – טייסט מזון לכלבים אינו מכיל דגנים – שהם אפשרות פחות עדיפה כאשר מדובר במזון לכלבים.

 

  • רכיבים איכותיים בלבד – כל הרכיבים של טייסט מזון לכלבים איכותיים ברמה יוצאת דופן. 

כמובן שנוכל תמיד להיות בטוחים שהרכיב מספר 1 (הרכיב ממנו יש הכי הרבה בעצם) הוא תמיד יהיה מקור חלבון איכותי מן החי – בקר, עופות או דגים.

 

  • תוספת של סיבים פרוביוטיים – סיבים פרוביוטיים, אותם אפשר למצוא במזון של טייסט עוזרים לכלבים שלנו לשפר את מערכת העיכול שלהם – והם מעולים למען שמירה על בריאות כללית ועל רמות רעב מאוזנות.

 

  • תוספת של ירקות, קטניות ופירות – במזונות אלו נוכל גם למצוא תוספת של קטניות כמו אפונה, ירקות וסוגים שונים של פירות כמו עגבניות, פטל ואוכמניות. 

תוספות אלו מוסיפות למזון של הכלבים שלנו המון ויטמינים ומינרלים חיוניים שהם מעולים למען הבריאות הכללית של הכלב. 

מעבר לכך, אותן תוספות מכילות גם לא מעט נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים שתומכים בבריאות הכללית של הכלב. 

 

לסיכום

 

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור אוכל איכותי לכלבים שלנו – והמזון של טייסט הוא הדרך לעשות זאת, לכן החלטנו להסביר לכם על כך בכתבה זו. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך