מדליית כסף באליפות אירופה לגילאי 15-16 באגרוף לארתור פרוחניבסקי ממכבי טייסון אשדוד

המדובר בהישג גדול למועדון מאשדוד. בתחרות לקחו חלק 240 משתתפים מ-28 ומדינות. בנבחרת ישראל עוד 3 מתאגרפים ממכבי טייסון אשדוד. ארתור זלטופולסקי מנהל המועדון: "זה הישג מרשים למועדון למדינה ולעיר אשדוד. עם ישראל חי".
ארתור, מנכ"ל האיגוד יעקב וולוך והמדליה.

הישג מצוין למתאגרף ארתור פרוחניבסקי מאשדוד ולמכבי טייסון אשדוד. ארתור זכה במדליית הכסף באליפות אירופה באגרוף לגילאי 15-16 שנערכת בבוסניה. את ארתור מאמן אביו קונסטנין פרוחניבסקי. איתו בצוות גם המאמן ארתור זלטופולסקי. בתחרות השתתפו  240 משתתפים מ-28 מדינות.

בקרב במוקדמות ארתור ניצח מתאגרף מרומניה. ברבע גמר מתאגרף ממולדובה. בחצי הגמר מתאגרף מסרביה ובגמר הפסיד למתאגרף מרוסיה ובכך הסתפק במדליית הכסף.

ארתור פרוחניבסקי במרכז עם אביו קונסטנטין וארתור זלטופולסקי.

ארתור זלטופולסקי ממועדון מכבי טיייסון אשדוד התייחס להישג: "בשמי ובשם המועדון אני רוצה להודות לאנשי המועדון שלנו מיכאל מירלי שבלעדיו לא היינו מגיעים להישגים כאלה. זה לא מובן מאליו כמה הוא עוזר ותורם למועדון שלנו ותומך בילדים שלנו בכל מה שהם צריכים. רוצה להודות לאיגוד האיגרוף בישראל\ למנכ"ל איגוד האיגרוף יעקוב וולוך ולעיירת אשדוד על זה שיש לנו מקום להתאמן בו ולהתכונן לתחרויות. רוצה גם להודות למאמני הנבחרת שהיו עם החברה שלנו באליפות זו ועשו עבודה מצוינת כדי שהם יצליח. זה הישג מרשים למועדון למדינה ולעיר אשדוד. עם ישראל חי".

מדליית הכסף.

בנבחתר נטלו חלק עוד 3 מתאגרפים מהמועדון כחלק מנבחרת ישראל. אדיר אגרונוב ניצח את הקרב בשמינית, אך הפסיד לאלוף אירופה מארמניה ברבע הגמר ובכך הסתפק במקום החמישי באליפות. שון שרגו ניצח קרב בשמינית הגמר והפסיד ברבע גמר למתאגרף מרומניה בקרב צמוד על המקום החמישי. גלב הרברט ניצח במוקדמות מתאגרף מאלבניה והפסיד בשמינית הגמר למתאגרף מפולין ובכך הסתפק במקום השמיני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך