מיכל שנהב תלמידה מביה"ס יהל"ם הביאה כבוד גדול לעיר : "לא ניתן יד לחרם"

לתחרות "מרוץ הצבי" של תכנית 'עופרים', המתקיים זה תריסר שנים, מגיעים נציגים מכל הארץ אשר כתבו סיפורים מקוריים ויצירתיים. בטקס הענקת הפרסים לזוכי מחוז דרום שנערך בתאריך ז' סיון, זכתה מיכל שנהב, תלמידת בית ספר יהל"ם אשדוד, במקום הראשון, עם סיפורה המרגש: "לא ניתן יד לחרם". כבוד ענק לעיר ולבית הספר. כבוד גדול למיכל

בבית ספר יהל"ם באשדוד חגגו השבוע הצלחה גדולה במסגרת תחרות סיפורי החמ"ד "מרוץ הצבי". זו השנה השתים-עשרה שבה מתקיימת התחרות והיא מעודדת תלמידים מכל רחבי הארץ לכתוב סיפורים מקוריים ויצירתיים, בין אם סיפור אישי, דימיוני והפעם גם סיפורים על דמותו של הרב מרדכי אליהו.

השנה, זכתה במקום הראשון התלמידה מיכל שנהב מבית הספר יהל"ם, עם סיפורה המרגש "לא ניתן יד לחרם". הסיפור מתאר קבוצת תלמידים שמתמודדת עם חרם כנגד אחד מחבריה ופועלת יחדיו כדי למנוע אותו. סיפורה של מיכל מציג דוגמה יפהפה לערכים של חמלה, חברות ונכונות לעמוד על מה שנכון.

טקס הענקת הפרסים התקיים במעמד מכובדים רבים, ביניהם: המפקחת על החינוך הלשוני בחמ"ד הגב' יעל נדלר; מנחה מחוזית של מחוז דרום; הגב' מירב אפריאט; מפקחים, מדריכים, רכזות חינוך לשוני, צוותי חינוך, זוכי התחרות ומשפחותיהם.

את המיזם הובילה המדריכה רויטל בן שימול יחד עם רכזת השפה עדן דבקר. שתיהן עבדו קשה כדי לעודד את תלמידי בית הספר להשתתף בתחרות ולכתוב סיפורים משלהם. התחרות כללה מספר שלבים ובסופו של דבר נערך טקס חגיגי שבו הוענקו מדליות ותעודות הוקרה לכל התלמידים שכתבו סיפורים.

"זוהי גאווה גדולה ב"ה עבור תלמידתנו, בית ספרנו ועירנו אשדוד", אמרה מנהלת בית הספר, הגב' רויטל חדוק. "אנו שמים דגש מיוחד על נושא החינוך הלשוני בכל רבדיו ונמשיך להשקיע בתלמידים ולעודד אותם לקריאה, כתיבה ופיתוח יצירתיות. אנו מאמינים כי כתיבה היא כלי רב עוצמה המאפשר לתלמידים לבטא את עצמם, ללמוד ולצמוח."

דבריה של הגב' חדוק משקפים את המחויבות הרבה של בית הספר יהל"ם לקידום החינוך הלשוני. זכייתה של מיכל שנהב בתחרות "מרוץ הצבי" היא עדות נוספת להצלחתו של בית הספר בטיפוח תלמידים מצטיינים וכישרוניים.

רכזת שפה עדן דבקר סיכמה: "אנו מעודדים בבית הספר את הכתיבה ואת המצוינות בבית ספרנו במהלך כל השנה. אנו גאים בזוכה ובשאר תלמידנו מאוד על הצלחתם בשליחת תוצרים איכותיים".

ברכות חמות למיכל שנהב ולכל תלמידי בית ספר יהל"ם על ההישג המרשים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך