ראש העיר ד"ר לסרי מגיב לאחר תפיסת החשוד בהשחתת תמונתה של שני אמין הי"ד

ראש העיר לסרי: "השחתת פניה של שני אמין ז״ל הינו אירוע חמור ביותר, שדרש מכולנו ריכוז מאמץ חקירתי מיוחד, במשטרה בשת״פ עם ״מוקד רואה״ שלנו בעירייה".
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר אשדוד -ד״ר יחיאל לסרי לאחר ההודעה של משטרת ישראל על תפיסת משחית תמונתה של שני אמין הי"ד בעיר בשבוע שעבר

"בזמן קצר מאוד – נתפס החשוד בהשחתת איור פניה של שני אמין ז״ל.

ראשית, אני מבקש להודות לתחנת משטרת אשדוד בפיקודו של רב פקד אלי מלול, ולעובדי מוקד 106 בעירייה בניהולו של דוד דבש, על העבודה המאומצת לאיתור מחט בערימת שחת, תוך איסוף פרטים קטנים לכדי הרכבת תמונה מלאה, לפזל של 2,000 חתיכות.

השחתת פניה של שני אמין ז״ל הינו אירוע חמור ביותר, שדרש מכולנו ריכוז מאמץ חקירתי מיוחד, במשטרה בשת״פ עם ״מוקד רואה״ שלנו בעירייה".

עוד הוסיף ראש העיר: "אני מבקש להודות לאדם מקצועי מאוד, עובד במוקד רואה העירוני, הנחשב לאחד מחוקרי הצילום הטובים בישראל, שמסירותו ומקצועיותו היו נדבך מרכזי בהישג.

יחד עם מנכ״ל העירייה, מנהל המוקד העירוני ומפקד תחנת משטרת אשדוד, נדאג להביע כלפיו את תודתינו בשם תושבי העיר, על רמתו המקצועית הגבוהה.

אנחנו, תושבי אשדוד, לא מודעים לעבודה המקצועית לאורך השנים של יחידת ״מוקד רואה״ במוקד העירוני, על אלף מצלמותיו הפרוסים ברחבי העיר, שיחד עם תחנת משטרת אשדוד והביטחון העירוני, הביטחון האישי של כולנו הוא מהגבוהים בישראל (בקרוב נציג נתונים השוואתיים לרשויות אחרות)".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך