מראה פנורמית – דרך בטוחה לשמור על בטיחות!

מראות פנורמיות הפכו ליותר ויותר נפוצות בשנים האחרונות ולא בכדי. מראות פנורמיות עוזרות בצורה משמעותית לשיפור על הבטיחות בחניונים, קניונים, חניות של בניינים וביציאה והשתלבות בנתיבים. הן פותחות קו ראיה נוסף ומונעות המון תאונות מיותרות. כיום כל אחד יכול להתקין מראה פנורמית בחניון בבית או בעבודה. אז אם אתם זקוקים למראה פנורמית, הגעתם למקום הנכון – כאן ניתן לכם את כל המידע שחשוב לדעת על מראות פנורמיות
תמונה Johannes Plenio באתר PEXELS

מצבים בהם חשוב להתקין מראות פנורמיות

לעיתים רבות, למרות כל המראות שיש לרכבים קיימים בליינד ספוטס. הכוונה היא לשטחים מתים שלא מופיעים במראות או בשדה הראייה של הנהג ולכן עלולות להגרם טעויות או תאונות.

הנה כמה מקומות שחשוב לשים לב ולהתקין בהם מראה פנורמית במקרה הצורך:

חניונים

לעיתים בכניסה לחניון או יציאה מהחניון, מראה פנורמית היא בגדר חובה. בהרבה מצבים הכניסות עלולות להיות קצת צרות ובכך לסגור את שדה הראיה של הנהג. מראה פנורמית בגודל מתאים, תפתור את זה בקלות. בנוסף בחניונים בעלי כמה קומות, יש למקם מראות פנורמיות בסיבובים המובילים לקומות השונות ולהגדיל את טווח הראיה בזמן הסיבוב. פעמים רבות העיקולים יהיו צרים וכדי למנוע פגיעה באוטו חשוב לאפשר לנהג שדה ראייה רחב יותר.

השתלבות בתנועה

לפעמים יש יציאות מאתרי בניה או אפילו רחובות צרים בהם חשוב להגדיל את טווח הראייה לפני שמשתלבים בתנועה. במצב כזה מראה פנורמית יכולה להיות ממש גיים צ׳אנג׳ר ולפתוח את שדה הראייה בצורה משמעותית שתאפשר השתלבות בטוחה בתנועה.

כך תמקמו מראה פנורמית בצורה נכונה

כיום כל אחד יכול להזמין בצורה קלילה, דרך כמה קליקים, מראה פנורמית שתגיע עד הבית או מקום העבודה. ההתקנת המראה פשוטה למדי יש רק כמה דברים שחשוב לשים אליהם: מקמו את המראה במקום גבוה, ככל שהיא תהיה יותר גבוהה היא תציג שטח רחב יותר. אך כמובן שאין למקם אותה גבוה מדי, על מנת שנוכל לראות היטב מה רואים בה. תלו אותה על קיר או עמוד ושימו לב שזווית ההטייה נכונה ומאפשרת את הגדלת טווה הראיה בצורה משמעותית. את המראה עצמה פשוט מתקינים עם כמה ברגים – וזהו, שיפרתם בקלות את טווח הראיה ואת הבטיחות במקום!

סוגי מראות פנורמיות

בארץ קיימים שני סוגים של מראות פנורמיות:  מראה אקרילית ומראה מפוליקרבונט. לכל אחת מהן יש יתרונות אחרים. מראה מסוג פוליקרבונט היא מראה מאד גמישה וחזקה בפני זעזועים ומכות מה הופך אותה לעמידה בפני ונדליזם. אם אתם מתכננים למקם את המראה במקום שעלול להיות חשוף למקרי ונדליזם, זו המראה המומלצת עבורכם. הסוג הנפוץ השני – המראה האקרילית יותר עמידה בפני השמש ומציגה תמונה ברורה יותר, אך היא רגישה יותר ואינה עמידה בפני מכות או הרס מכוון.

 

לסיכום, אם אתם יודעים שיש לכם, לעובדים שלכם או לאנשים בסביבה שלכם, ראיה מוגבלת בחניון בהשתלבות בתנועה או במקום אחר, הזמינו מראה פנורמית ותוכלו לעלות את רמות הבטיחות בסביבה שלכם בצורה משמעותית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך