תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 28/06/24 ועד – 04/07/24.

טלה: רצון לעצמאות וחופש בוערים בעצמותיכם. כדי לזכות בחירות לה אתם כמהים יהיה עליכם לנקוט בגישה יותר אמיצה ואסרטיבית. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה על מה שבתוך הלב פנימה.

 

שור: השבוע הקרב מבשר בעבורכם על שינוי מגמה חיובי שמשפר את תחושתכם האישית והדבר מוביל לכך שאתם רואים את הדברים שמתרחשים בחייכם באור אופטימי יותר. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים שישפיעו על חייכם.

תאומים: האנרגיות שלכם בשבוע זה בירידה. התעקשות להישאר בעלבון, בכעס או בעצב היא איננה בחירה נכונה. זכרו שמי שנרטב, הוא רטוב ומי שנעצב הוא עצוב ומי שנעלב הוא… עלוב לכן מהרו לסלוח. אחרי המון סידורים, זוכים בני מזל תאומים לשבוע הרבה יותר רגוע ושלו. הזדמנות לשינוי מבורך ניצבת בפתח.

 

סרטן: נושא, עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. יחד עם זאת עליכם להיות זהירים ולהימנע מחיפזון מיותר אשר עלול לגרום לכם לחוסר תשומת לב לגבי הפרטים הקטנים אשר מרכיבים את התמונה כולה. עליכם לזכור שהחיפזון הוא מהשטן.

 

 

אריה: זה הזמן לנקוט יוזמה ופעולה. הקלף השבועי מצביע על צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כל מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה.

בתולה: התמודדות עם לבטים שקשורים בעיקר בתחום החומרי והכספי גורמים לחוסר יציבות. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט ולקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם.

מאזניים: כדי שתוכלו להמשיך ולקדם תהליך בו אתם מצויים כעת, יהיה עליכם ליצור השלמה בין המודע לתת המודע. רק שיתוף פעולה בין שני הגורמים הללו יאפשר לכם להשלים ולקבל את מצבכם בהווה מתוך אמונה וידיעה שכל מה שמתרחש בחייכם, קורה רק לטובה ומביא עימו ברכה.

 

עקרב: המהות של השבוע הקרוב, היא עבודה. במישור הגשמי, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעשייתכם היום יומית הן בעבודה והן בבית. במישור הרוחני, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעבודה על האני הפנימי שלכם – וזה בעיקר דורש עבודה רוחנית.

 

 

 

קשת: שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה, וכך להפוך את החלום שלכם למציאות אמיתית.

גדי: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להתעלות מעל הקשיים ולהכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. מישהו או משהו גורם לכם לאכזבה. תהליך זה של פגיעה רגשית מקשה עליכם להתחבר לשמחת החיים והדבר בא לידי ביטוי בפסימיות ובחוסר יכולת להשתחרר מספקות וממחשבות טורדניות.

 

דלי: נושאים שקשורים באסתטיקה, באורח חיים בריא, תזונה נכונה עולים על הפרק. עצבות פנימית מוסתרת על ידי בגדים יפים וחיוכים מזויפים. כספים: מצבכם הכספי מדאיג, וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש.

 

דגים: השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ו/או הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך