תלמידי אשדוד משחקים ונהנים

השבוע התקיים טורניר משחקי חשיבה מיוחד לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר, בהשתתפות 23 בתי ספר. הילדים התכנסו באולם הספורט של בית הספר יצחק רבין, שם נהנו מיום של משחקים אסטרטגיים מרתקים, ביניהם שחמט, דמקה ואבאלון.

האירוע התקיים בשיתוף פעולה של מנהל החינוך העירוני, תכנית קרב, תכניות אשכולות חשיבה ושחקט, והיווה הזדמנות נהדרת עבור התלמידים לפתח את כישורי החשיבה האסטרטגית שלהם, להתמודד עם אתגרים תוך גילוי סבלנות ויצירתיות, וללמוד לעבוד יחד כצוות.

האווירה באולם הספורט הייתה תוססת ומלאת אנרגיה, כאשר הילדים התחרו זה בזה ברוח ספורטיבית תוך הפגנת כישורים אסטרטגיים מרשימים. לאורך כל היום שררה תחושת שיתוף פעולה וקהילתיות, והיה ברור שכולם נהנים מהחוויה המיוחדת.

"האירוע הזה הוא הוכחה נוספת לכך שיחד זה שם המשחק", ציינה מנהלת אגף חטיבה צעירה במנהל החינוך, הגב' מרטין עובדיה. "חשוב לנו לקדם את ערכי החברות, הסובלנות וההוגנות בקרב תלמידי העיר, ומשחקי החשיבה הם דרך מצוינת לעשות זאת. אנו שמחים על ההצלחה הגדולה של האירוע ומודים לכל השותפים שהיו מעורבים בהפקתו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך