פעילויות הצדקה של חסדי נעמי – במה מדובר וכיצד ניתן לעזור ולהשתתף?

עמותת "חסדי נעמי" היא אחת העמותות לנזקקים הוותיקות ביותר בארץ, ופעילותה רחבת היקף ומסייעת לעשרות אלפי אנשים מדי שבוע. בישראל, למרבה הצער, לא מעט אנשים זקוקים לתמיכה וסיוע יומיומיים. בחסדי נעמי מודעים לכך, ופועלים ללא הפסקה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים מהאוכלוסיות הזקוקות לסיוע יותר מכל
תמונות: חסדי נעמי

אילו סוגי פעילויות מוציאים אל הפועל בעמותת חסדי נעמי ומיהם קהלי היעד העיקריים אליהם מגיעה העמותה? איך גם אתם ואנחנו יכולים לסייע לפעילות חשובה ומבורכת זו?

פעילויות עיקריות של חסדי נעמי והקהלים המרכזיים בהם מתמקדים בעמותה

ב"חסדי נעמי" מוציאים אל הפועל מגוון פעילויות שונות, הנקבעות גם על פי צרכי השעה והמתרחש במדינה באותו זמן. למשל, מאז תחילת המלחמה בעזה הוציאו לפועל בעמותה כבר כמה וכמה פרויקטים שונים אשר כוונו לסייע ולתמוך באנשי כוחות הביטחון, במפונים מהצפון ומעוטף עזה וכיוצ"ב. 

אך ישנם כמה קהלי יעד עיקריים בהם מתמקדת העמותה מאז תחילת פעילותה לפני כמה עשרות שנים טובות, קהלים הכוללים את האנשים הזקוקים לסיוע ותמיכה יותר מכל אחד אחר. אחד מהקהלים הללו הוא ניצולי שואה, אשר רבים מהם מתקשים לסגור את החודש ולשרוד כלכלית בגילם המופלג. בעמותה דואגים לגייס תרומות לניצולי שואה ולממשן לכדי חבילות מזון וסיוע, במטרה לאפשר לכל ניצול שואה לחיות בכבוד ולא להיאלץ לבחור בין מוצרים בסיסיים שונים דוגמת מזון ותרופות.

blank

מלבד ניצולי שואה מתמקדים בעמותה גם בנזקקים מאוכלוסיות שונות, ובפרט בילדים אשר באים ממשפחות הרוסות ורבים מהם אף חווים רעב על בסיס יומיומי במערכות החינוך בהן הם נמצאים. חלק מהפרויקטים שמפעילה ומקדמת העמותה מיועדים לסייע במצבים ספציפיים וחמורים שכאלו ולצמצם את מספרם ככל הניתן.

כיצד אפשר לסייע?

כמעט כל אחד שיתעמק בפעילויות השונות שמוציאים אל הפועל בעמותת "חסדי נעמי" יסכים מיד כי מדובר במטרות החשובות ביותר שיש, בתמיכה באנשים שבאמת זקוקים נואשות לסיוע.

לכן, בקרב רבים המתוודעים לעמותה ולפעילותה עולה השאלה המתבקשת – כיצד גם אני יכול לסייע ולקחת חלק בפעילות החשובה הזו?

blank

ובכן, בכמה דרכים שונות:

דרך אשר תמיד נגישה, פשוטה ומסייעת מאוד היא תרומות. העבירו לעמותה תרומה לניצולי שואה (או תרומה כללית), ותוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי כל שקל שתתרמו אכן ילך לסיוע מסוג זה או אחר לנזקקים באופן כללי או לניצולי שואה ספציפית.

מלבד תרומה לניצולי שואה או תרומות לעמותה באופן כללי, ניתן כמובן גם להציע את הזמן שלכם בצורה של התנדבות. בעמותה מברכים על יוזמות התנדבות שונות, בין אם חד פעמית או באופן קבוע, בין אם אנשים פרטיים ובין אם קבוצות. מתנדבות ומתנדבי העמותה זוכים לארוז סלי מזון ולחלקם, למשל, כמו גם לקחת חלק בפעולות הכרחיות נוספות לצורך פעילותה השוטפת של העמותה. גם זו דרך מצוינת לקחת חלק, לתרום את שלכם ולדעת כי עזרתם היום משמעותית לפחות לעוד כמה אנשים שבאמת זקוקים לסיוע שלכם.

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך