מוצרי קוסמטיקה ואביזרים עיקריים למכון יופי

האביזרים והמכשירים השונים שניתן למצוא במכוני יופי וקוסמטיקה מעידים רבות בנוגע לרמתו המקצועית, סוגי הטיפולים השונים שניתן לקבל במכון זה ורמת האיכות הצפויה של הטיפולים. זה תלוי כמובן גם באנשי/נשות המקצוע העובדות באותו מכון, אך ללא מיכון ואבזור מתאים קשה מאוד להגיע לתוצאות אופטימאליות
תמונה FREEPIK

אילו מוצרי קוסמטיקה ואביזרים מרכזיים ועיקריים חשוב שיהיו במכון יופי מקצועי השואף להציע שירותי טיפולים קוסמטיים ברמה הגבוהה ביותר? להלן לפחות כמה מהמכשירים העיקריים בענף זה, שכדאי מאוד שיהיו בתצורה כזו או אחרת בכל מכון יופי שמכבד את עצמו:

תנור עיקור

שמירה קפדנית על היגיינה צריכה להיות עדיפות ראשונה ועיקרית של כל מכון יופי וטיפוח, כמו גם כל קליניקה או מרפאה באשר הן. הכוונה היא בראש ובראשונה לשמירה קפדנית על ההיגיינה של הכלים והמכשירים בהם עושים שימוש תכוף, אלו שעוברים ממטופלת למטופלת.

המכשיר המקצועי והרלבנטי ביותר בהקשר זה הוא תנור עיקור כמובן, אשר מחטא ומנקה בצורה יסודית ומקצועית של ממש את כל הכלים הקטנים בהם עושה הקוסמטיקאית שימוש תכוף. ישנם סוגים שונים של תנורי עיקור, מכלים לעיקור כלים וכד', כאשר אחד הנפוצים והמוכרים שבהם הוא אוטוקלאב . עבור מי שאינו מכיר, אוטוקלאב הוא מכשיר חשמלי קטן (למעשה, ניתן למצוא דגמים של אוטוקלאב בגדלים רבים ושונים, אך עבור מכוני יופי רלבנטי לרוב אוטוקלאב קטן) אשר מחטא ומעקר במהירות וביסודיות את הכלים המונחים בו. מכשיר המיועד לעבוד באופן מהיר ורצוף לאורך היום, כך שלא ישאיר אותך אף פעם ללא כלים סטריליים ונקיים לקראת הלקוחה הבאה.

מכונת שיוף לציפורניים

ללא מכונת שיוף לציפורניים לא ניתן כמובן להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולציפורניים החלקות ביותר, כך שמכונה שכזו היא הכרחית עבור כל מי שמעוניינת להציע טיפולי ציפורניים ברמה גבוהה.

ניתן למצוא כיום למכירה בארץ מספר רב של דגמי מכונת שיוף לציפורניים, ומומלץ מאוד להשקיע בדגם איכותי ומומלץ ולא מיד לקנות את המכונה הזולה ביותר שאת מוצאת. המלצות עבור דגמים ספציפיים של מכונת שיוף ציפורניים הן מכונת שיוף מרתון פרו 2 או פרו 3 ומכונת שיוף סטרונג 207, כאשר מומלץ במיוחד לבחון גם את הדגם של מכונת שיוף ציפורניים אלחוטית של DIAMOND.

שואב אבק לציפורניים

שואב אבק ייעודי הוא כיום הדרך היעילה והמקצועית ביותר לשמור על הניקיון והסדר בסביבת העבודה, במיוחד כאשר עובדים עם מכונת שיוף ציפורניים (מה שמייצר הרבה לכלוך כתוצר לוואי). 

גם במקרה של שואב אבק לציפורניים ניתן למצוא כיום דגמים שונים וייעודיים עבור מכוני יופי וקוסמטיקה, ושווה להשקיע בשואב ייעודי שכזה אשר מעוצב ובנוי במיוחד על מנת שיהיה נוח לעבוד אתו, בלי שיפריע לעבודה השוטפת במכון.

ניתן למנות כמובן עוד ועוד מוצרים, אביזרים ומכשירים אשר כדאי שיהיו בכל מכון יופי וקוסמטיקה, אך זו התחלה טובה. ציידי את המכון שלך לפחות באביזרים האלו, כחלק מבנייה של מכון טיפוח ויופי מקצועי המציע טיפולים ברמת האיכות הגבוהה ביותר. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך