שולחנות אוכל לגינה – עיצוב שמשדרג כל ארוחה

קרדיט מעצבת שמרית בס-ברקאי, צלם מאור מויאל

עיצוב של שולחן אוכל לגינה יכול להשפיע על הנראות של כל המרחב – בין אם זה שולחן עגול או מלבני, שולחן חיצוני בעיצוב מודרני או כפרי. אפשר לעצב פינות אוכל לגינה בסגנונות שונים, לקראת כל חג או ארוחה חגיגית, כך שתרגישו בכל ארוחה כמו במסיבה או באירוע.

 

עיצוב שולחן אוכל לגינה בסגנון מודרני

פינות אוכל מודרניות נחשבות לפריטים מעוצבים, מביאים את הטרנדים העדכניים בעיצובי ריהוט גן ומציעים קווים נקיים, מינימליסטיים. שולחנות אוכל חיצוניים בסגנון מודרני יכולים להיות קלים ובהירים, או עשויים מעץ מלא, כבדים ומאסיביים – בהתאם לסגנון העיצוב של הגינה שלכם ולסגנון האירוח שאתם רוצים ליצור. אפשר לשלב אותם עם כסאות מרופדים בקווים ישרים או מעוגלים, ואף עם כסאות שמעוצבים כמו כורסאות. אפשר לבחור מערכת אוכל שלמה ומתואמת או להרכיב בעצמכם שילוב של כסאות מול שולחן אוכל חיצוני יפהפה לבחירתכם.

 

פינת אוכל עגולה למרפסת

מקובל לשלב שולחן אוכל עגול בחללים קטנים יותר, כאשר מספר היושבים סביב השולחן הוא קטן יחסית. אבל אפשר לבחור גם שולחן עגול שהוא גדול ורחב ויש גם שולחנות עגולים נפתחים, שיכולים לספק מקום למספר רב של אורחים. היום אפשר למצוא שולחנות אוכל עגולים לגינה מחומרי גלם שונים, ביניהם עץ טיק, פלסטיק, או זכוכית, בטקסטורות שונות ושלל צבעים – מלבן וחום ועד כחול, ירוק ואדום.  פינות אוכל עגולות יכולות להשתלב בשלל סגנונות עיצוב והן מתאימות גם לעיצוב גינה בסגנון כפרי, גינה בסגנון מודרני, קלאסי ואפילו אורבני ותעשייתי.

שולחן לגינה בעיצוב סקנדינבי

סגנון עיצוב סקנדינבי מאופיין בקווים נקיים, בהירים, טבעיים ומושכים את העין.

חומרי גלם טבעיים הופכים את העיצוב הסקנדינבי מתאים מאוד לגינה ולמרפסת, בשילוב טקסטיל צבעוני כמו כריות ריפוד, שטיח חוץ והצללה יפה. 

על השולחן אפשר וכדאי להניח פריט עיצובי מרכזי, כמו מנורת חוץ מעוצבת, אלחוטית וסולארית, שתאפשר לכם לשבת סביב השולחן גם בערב באווירה נעימה.

פינת אוכל נפתחת לגינה ולמרפסת

שולחן אוכל נפתח לגינה הוא פריט מושלם – אם אתם אוהבים לארח, אבל אין לכם הרבה מקום בחצר, או שאתם פשוט מעדיפים לשמור על מרחב פתוח ופנוי, עד שאתם מחליטים להזמין אורחים לארוחה גדולה ואז לפתוח את השולחן. שולחן נפתח כאמור מגיע בשלל עיצובים וצורות, כך שאתם יכולים להתאים את השולחן לסגנון החיים ולסגנון העיצוב המועדף עליכם בקלות. גם חומרי הגלם מספקים לכם אפשרויות בחירה רבות – בין אם אתם מעדיפים אלומיניום פונקציונלי ועמיד, ובין אם אתם רוצים שולחן נפתח לגינה מעץ טיק, פלטת זכוכית, או דמוי גרניט.

טיפים לאירוח מעוצב בגינה עם שולחן אוכל חיצוני

  1. בחרו מיקום – החליטו איפה למקם את השולחן, שיהיה נגיש למטבח וגם מוקף בצמחיה יפה או צופה לנוף. 
  2. הרמוניה – עצבו את השולחן וסביבתו בצורה אחידה בשילוב חומרי גלם מתאימים לעיצוב השולחן. למשל לשולחן בעיצוב כפרי, אפשר להוסיף פריטים מעוצבים בסגנון ראטן, חבל, יוטה ועוד. 
  3. תאורת חוץ – חובה להוסיף תאורה מעוצבת ויפה. אפשר להניח במרכז השולחן מנורת חוץ אלחוטית בסגנון עששית, שתוסיף המון אווירה ויופי. 
  4. ריהוט משלים – תוכלו להציב עגלת שירות אלגנטית, שתוריד עומס מהשולחן והמארחים, הצללה בעיצוב דקורטיבי, שטיחי חוץ עמידים וכריות ריפוד צבעוניות. המכלול הנכון של פריטים יוצר עיצוב יוקרתי ומזמין למראה.

 

חברת גרין ריהוט גן מתמחה בריהוט גן יוקרתי, איכותי ומגוון, כולל שולחנות אוכל לגינה ולמרפסת בשלל עיצובים וחומרי גלם – מטובי היצרנים בעולם. היכנסו לקטלוג או לאחד הסניפים שלנו ובוא לבחור את העיצוב הנכון לגינה שלכם!

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך