מדריך אירועי תרבות באשדוד

כל המופעים, מחזות ואירועי התרבות בעיר אשדוד לחודש הקרוב

חגיגה עם סבא טוביה – יום חמישי, 22 באוקטובר 2015 בשעה 17:30
חגיגה אמיתית לילדים ולכל המשפחה:עכשיו על הבמה, המיטב של סבא טוביה, הלא הוא טוביה צפיר, הבדרן של המדינה.סבא טוביה מגיע לבקר את נכדתו גילי ומפתיע אותה בחגיגת שירים, סיפורים וריקודים לכבוד יום הולדתה. בהצגה צבעונית, מוסיקלית ומצחיקה משולבים קטעים נבחרים מהקלטות ומההופעות של סבא טוביה:מסיבה ביער עם סבא טוביה,ספורים כיד המלך, סיפורי התנ"ך ואפילו טובי דובי והמלך טוביהו באים לבקר.בהשתתפות : טוביה צפיר, שלומי קבסה, מיכל פוליצר, ורקדניות מהסטודיו של קרן פלג.

כתבה: שלומית קורן, בימוי: טוביה צפירמוסיקה: ליאורה שלזינגר, יהונתן צפיר. תלבושות: אלה קולסניק,כוריאוגרפיה: קרן פלגץ
המשכן לאמנויות הבמה הפיס אשדוד (רח' דרך ארץ 1, אשדוד), למידע ולרכישת כרטיסים נא חייגו : 08-9568111

מתי סרי שר ומספר יוסי בנאי – יום חמישי,22 באוקטובר 2015 בשעה 21:30
ערב נוסטלגי ומופע מוסיקלי מרגש על חייו ואישיותו של יוסי בנאי: שחקן, זמר יוצר וכותב. בסגנונו הייחודי, תרם לתרבות הישראלית נכסי צאן ברזל שעליהם גדלנו וסיפורו הוא סיפורה של המדינה.המופע עוקב אחר נקודות ציון בקריירה המפוארת של יוסי בנאי ומשלב את השירים, הסיפורים והבדיחות. בין השירים במופע: "אני וסימון ומואיז הקטן", "נשים נשים", "על כל אלה", "מרוב אהבה", "אהבה בת עשרים", "בלי גסויות", "בחולות", "ספירת מלאי", "ערב עירוני", "שיכור ולא מיין" ועוד.
בית "יד לבנים", דרך ארץ 3,אשדוד. כרטיסים בטלפון 08-8545833

"הפושעים החדשים " הצגה מאת התיאטרון הקאמרי. – מוצ"ש,24 באוקטובר 2015 בשעה 21:30 ובימים א'-ה', 25-29 באוקטובר בשעה 20:30
"הפושעים החדשים" הם אותם אזרחים שומרי חוק, שהמשבר הכלכלי אילץ אותם לחפש אחר פתרונות יצירתיים, גם אם לא תמיד חוקיים…דורינה, עקרת בית בת 60, מקדישה את חייה לבעלה, שני ילדיה ואמה הדומיננטית, סופגת באורך רוח ובנדיבות את ההתנשאות והזלזול הקל שמפגינים כלפיה בני המשפחה.מן הסתם היה המצב ממשיך לנצח, אילולא פרץ המשבר הכלכלי והפר את האיזון.בעלה של דורינה, בן למשפחה עשירה אך פושטת רגל, מסרב להכיר במצב החדש, שבוי בתהילת עבר.דורינה נואשת. החובות תופחים וישועה לא נראית באופק.עד שערב אחד, היא פוגשת באקראי בנערת לווי המציעה לה פיתרון כלכלי.מחזאית ובמאית : עדנה מזי"א,שחקנים: סנדרה שדה, אוהד שחר, רבקה מיכאלי, רותי אסרסאי, יעל טל, תמר שם אור, נטע פלוטניק, אסף גולדשטיין, שוהם שיינר, ערן שראל, רוני שיינדורף, אורי זלצמןשחקן מחליף: רונה-לי שמעון, אסף פריינטא, טל בלנקשטיין, יואב כהן.

המשכן לאמנויות הבמה הפיס אשדוד (רח' דרך ארץ 1, אשדוד), למידע ולרכישת כרטיסים נא חייגו : 08-9568111

מני עוזרי במופע סטנד-אפ – מוצ"ש,24 באוקטובר 2015 בשעה 21:30
מני עוזרי, החל את דרכו בעולם הסטנד אפ בחורף 2005 כשעלה לראשונה על במה במועדון הסטנד אפ הידוע "הקאמל קומדי קלאב" בתל אביב. מני פרץ לתודעה הישראלית בעקבות סרטון מחתרתי אותו צילם בפלאפון והעלה ליוטיוב ("במבוליאו"). בזמן קצר מאוד החל הסרטון לצבור מאות אלפי צפיות ועד היום צפו בו מעל ארבעה מליון צופים בכל העולם.

הסרטון הוכתר על ידי הנהלת יו טיוב כסרטון הישראלי המצליח ביותר לשנת 2011 וזכה לשידורים בתחנות טלוויזיה שונות בעולם.בעקבות שידור הספיישל "קבלו אותם – סטנדאפ הדור הבא" ששודר בערוץ 2 ("שלום שמי פנינה…"), כבר היה ברור לכולם כי מני כאן כדי להישאר להרבה זמן.היכולות הקוליות, הטיימינג הקומי, השנינות ואלף הפרצופים, תייגו את מני עוזרי כאחת ההבטחות הגדולות בעולם הבידור והסטנדאפ בישראל.

אולם מופעים, מרכז קהילתי "דיונה", רח' קק"ל 90, אשדוד. כרטיסים בטלפון 08-8649762

שעת סיפור ויצירה ע"פ "שלולי" מאת מירה המאיר. – יום ראשון,25 באוקטובר 2015 בשעה 17:00
מידי יום ראשון בשעה 17:00 עורכים בספריה העירונית שעת סיפור ויצירה צבעונית תוך הפעלת הילדים . רון אהב שלוליות , לא היה דבר שגרם לרון שמחה רבה יותר משלוליות. עם הגשמים הראשונים היה רון יוצא לחצר לחפש שלוליות , ומי שמחפש מוצא.
הפעילות מיועדת לגילאי 2-5 שנים.ללא תשלום .

הספרייה העירונית, רובע ב', רח' קיבוץ גלויות 4, אשדוד. למידע: 08-8564280,

"שנה קשוחה מאוד" (ארה"ב, 2014) יום שני, 26 באוקטובר 2015 בשעה 19:30
סרט שלישי לבמאי המוכשר ג'יי סי צ'נדור(התמוטטות, הכל אבוד), שעולה מדרגה נוספת עם דרמת פשע מהודקת ובמרכזה אבל מוראלס(אוסקר אייזק, "בתוך לואין דייויס"), מהגר עם שאיפות, שיורק דם כדי להגן על משפחתו ועל העסק שלו במהלכה של השנה המסוכנת ביותר בהיסטוריה של העיר ניו יורק – 1981. משחק מצוין של כל הנוגעים בדבר ובראשם אייזק, ג'סיקה צ'סטיין ("עץ החיים","כוננות עם שחר"), דיויד אויילוו ("סלמה") ואלברט ברוקס הוותיק. סרט חכם ומרתק.
במאי: ג'יי סי צ'נדור,שחקנים: אוסקר אייזק, אלברט ברוקס, פיטר גרט.
סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

"מעשה בחמישה בלונים" – יום שלישי,27 באוקטובר 2015 בשעה 17:30
סיפור הילדים הידוע "מעשה בחמישה בלונים" אותו כתבה מרים רות לפני 33 שנה, תקף גם היום בעולמם של הילדים שרבים מהם גדלו עליו ובהשראתו. בהצגה, הנושאת את שם הספר, אמא חביבה מביאה לרותי בלון כחול, לרון בלון צהוב, לסיגלית בלון סגול, לאורי בלון ירוק, ולאלון בלון אדום.באמצעות הפעלות תיאטרון מיוחדות, לומדים הילדים מה עלה בגורלו של כל בלון. שחקנים: מיכל אמדורסקי, עדי שוורץ, נועה ספקטור, שלומי נטיב, מיכל שי, אורי דנון
במאי/ת: עזריאל אשרוב, מוזיקה: חזי גרוס .לגילאי : 3 עד 6 שנים.
בית "יד לבנים",דרך ארץ 3,אשדוד.כרטיסים בטלפון 08-8545833

"דרכון לאלג'יר" (אלג'יר + צרפת , 2013) – יום רביעי, 28 באוקטובר 2015, בשעה 19:30
פריד הוא סטודנט צרפתי למשפטים ומקור גאווה למשפחתו. הוא מעולם לא היה מחובר לשורשיו האלג'יריים, ויוצא עם בחורה צרפתית שעמה הוא מתכוון לעבור לגור יחד למגינת לב הוריו. אך התכניות נקטעות כאשר אביו נופל למשכב לאחר שקיבל מכתב המתריע על הרס בית המשפחה המקורי שבנה באלג'יר. פריד מחליט לנסוע לעיר הוריו כדי לעצור את הרס הבית, ונעזר בדודו ובן דודו הפרוע. השניים יעזרו לו בנבכי הבירוקרטיה המקומית. במאי: אמידי מוחמד, שחקנים: ג'אלב טאופיק, דבוז ג'אמל.
סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

קזה קזה – הצגה בשפה המרוקאית- יום רביעי ,28 באוקטובר 2015 בשעה 20:30

"קזה קזה", הקומדיה החדשה בשפה המרוקאית שכתבה וביימה חני אלימלך, ילידת נתיבות , המחזה מתרחש ערב מלחמת ששת הימים,בעיירה דרומית,סיפורם של עולי מרוקו במעברה בסוף שנות השישים,המתאר את החלום ושברו,הכמיהה לארץ ישראל,ארץ ציון,מול השבר הגדול האטימות וההשפלה השלטונית בימים ההם. אי הכרה בקיומה של תרבות נפלאה ומפאורת.קזה קזה הוא המשך סיפורם של מואיזו המלצר מקפה דה מרי ומסייה אליהו המורה מאליאנס. בין הגעגועים למרוקו והשבר בארץ נרקם סיפור אהבה,בין מואיזו לסנג'ו אהבה בין מהגרים.

המחזה הוא דרמה קומית מלווה בשירים מרגשים מאז ועד היום. כתיבה ובימוי: חני אלימלך
משתתפים: מוטי פרץ, ענבל גלאם, סמי לוי, חיים בן חמו, ליליאן בן אבו
בית "יד לבנים",דרך ארץ 3,אשדוד.כרטיסים בטלפון 08-8545833

אוי אליאס אליאס – יום חמישי, 29 באוקטובר בשעה 20:30
מוני מושונוב, ליליאן ברטו ודרור קרן מעלים מופע קברטי של מערכונים ושירים מאת חנוך לוין. במלאת שבעים שנה להולדתו, התאחדו השלושה להפקה עצמאית: ערכו וביימו מופע מצחיק ומגוון, מהמיטב שחנוך כתב בכל שנות יצירתו, כולל מערכונים הזוכים לביצוע בכורה על הבמה. המופע מיועד לקהל בכל רחבי הארץ, מתוך כוונה להביא את החומרים הקומיים של חנוך, בלבוש עדכני ורענן, גם לקהל שלא נחשף עד כה ליצירתו.ניהול מוזיקלי: טל בלכרוביץ`.
אודיטוריום נעים לתרבות, אודיטוריום "נעים לתרבות" – אולם מופעים ע"ש רמי נעים
ביאליק 10, כרטיסים בטלפון 08-8671536.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך