סוף סוף קורה: הקאנטרי יפתח מחר את שעריו

לאחר שנים ארוכות: חפ"א (החברה לפיתוח אשדוד) מודיעה על פתיחתו של הקאנטרי קלאב ברובע יג' החל ממחר! "עשינו הכל לפתוח אותו כבר בתחילת הקיץ לתושבים"

בפוסט שהעלה יו"ר חפ"א אלי נכט הנרגש נכתב "הקאנטרי נפתח מחר!

‎תושבים יקרים, אנו שמחים לבשר לכם שהקאנטרי המיוחל יפתח כבר מחר בבוקר (18/06) בשעה 08:00!
‎במהלך החודשים האחרונים, עשינו כל מה שרק אפשר כדי שהקאנטרי שחיכינו לו זמן רב יפתח את שעריו בהקדם האפשרי! המטרה שעמדה לנגד עינינו היא שבקיץ הקרוב יוכלו תושבי העיר ליהנות מהבריכה הצוננת, חדר הכושר המפואר והג׳קוזי המרגיע!
חשוב לי להודות לראש העיר על כל הגיבוי והקדימות הרב שנתן לפרויקט, למ״מ ראש העיר ויו״ר ועדת בניין ערים גבי כנפו שהסיר כל מכשול, למנכ״ל חפ״א אבי עזר שעשה את הבלתי ייאומן, למנכל העירייה אילן בן עדי על מתן האור ירוק בכל אגפי העירייה למהנדסים של חפ״א מרק וחיים, ותודה מיוחדת למנכלית הולמס פלייס קרן שתיוי והצוות שלה שעשו עבודה מטורפת בתיקון כל הליקויים ועבודה מסביב לשעון. להצלחה אבות מרובים ובאמת ובתמים מגיע לכולם שחברו יחד להביא לפתיחת הקאנטרי בהקדם!
תהנו מהקאנטרי. קיץ שמח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך