הכירו את Tom House – חנות בוטיק לעיצוב הבית שלכם

מחפשים את המקום שבו תמצאו את כל מה שאתם מחפשים כדי להשלים את עיצוב הבית? מעדיפים חומרים טבעיים כגון עץ, קש ובדים בצבעים ניטראליים? ב - Tom House תמצאו סוף סוף את כל מה שאתם מחפשים. בהאנגר הריהוט הענק שנמצא במושב אמונים תוכלו למצוא ריהוט המותאם לכל חלק של הבית, כולל מרפסות, חצרות וגינות אשר מבוסס על שיק נייטרלי, מחובר לטבע, זורם ונעים לעין, ומתאים במיוחד לכל מי שאוהב להכניס את הטבע הביתה ולהרגיש חלק בלתי נפרד ממנו. כבר מרגישים מחוברים? הכירו את - Tom House חנות בוטיק לעיצוב הבית שבה תוכלו למצוא את כל מה שחלמתם במחירים משתלמים במיוחד
תמונה: Nukri Bolkvadze מאתר PEXELS

Tom House – עיצוב טבעי וזורם במיוחד בשביל הבית שלכם

טום האוס עיצוב הבית שוכן בהאנגר ענק המשתרע על פני שטח של 300 מ"ר במושב אמונים. ניתן לבצע הזמנות ורכישות גם באתר הבית של החברה ולקבל הכל במשלוחים עד פתח הבית. בטום האוס תוכלו למצוא ריהוט לכל חלק של הבית לרבות חדרי שינה וחדרי ילדים, הסלון והבר וכל נישה שתרצו לעצב בסגנון ייחודי וטבעי. כמו כן, ניתן למצוא גם ריהוט משלים לחצר, למרפסת או לגינה. באמצעות האקססוריז המגוונים תוכלו לעצב כל איזור בבית לרבות הצבת מראות, שידות, קונסולות, שולחנות צד ועוד המון דברים יפים שיעשירו את עיצב הבית שלכם ויהפכו כל פינה לפנינה עיצובית ולהפוך כל קיר ריק ומשעמם באמצעות הוספת מדף עץ מעניין שישנה את האוירה מקצה לקצה. 

חומרים טבעיים, צבעים ניטראליים, טעם מעודן ואנין 

מי יכול היה להאמין שבאמצעות הוספת נגיעות קלות של עץ טבעי ובדים בצבעים ניטראליים, מדף בוצר עץ או ספסל מעוצב, כל האוירה בחדר יכולה להשתנות באחת. על פי תורת הפאנג שווי, הכנסת חפצים בעלי אופי טבעי כגון עץ, קש, בדים איכותיים וצבעים רכים וטבעיים יכולה להכניס אנרגיות חיוביות לבית, וכשהבית מסודר ובעל עיצוב נקי יותר, גם המחשבות בראש שלנו נהיות מסודרות יותר ואנו חווים תחושה של מרגוע ושלווה בתוך הבית, כך שחדר השינה, הסלון או המרפסת הופכים למפלט של שקט נפשי מטרדות היום ומן העומס בעבודה. אפילו עיצוב קל של קיר אחד בסלון או במטבח באמצעות מדף עץ עליו תוכלו להניח ספרים, יצירות אמנות או תמונות משפחתיות, יכולים לשנות לחלוטין את כל האוירה. 

לעצב כל פינה של הבית בלי מאמץ

באמצעות אתר האינטרנט של טום האוס, תוכלו גם אתם להזמין הביתה בקלות ובנוחות מן הספה בסלון את הרהיטים החדשים שלכם ולעצב כל חלק בבית בדיוק בסגנון ובטעם שאתם אוהבים. תוכלו להזמין כורסאות וכיסאות, מדף בוצר עץ, שטיחים, אגרטלים ועציצים, מראות, סלי אחסון וכל דבר נוסף שיכול לעזור לכם להפוך את הבית למסודר ומאורגן יותר, בעל עיצוב טבעי ומחובר יותר, ובעיקר עם המון אנרגיות טובות שיכניסו לכם שמחה ואושר לחיים. היכנסו עוד היום לאתר החנות או בואו לבקר בהאנגר שנמצא במושב אמונים, ותראו איך גם הבית שלכם מתעורר לחיים ומתרענן בעיצוב מעניין עם דגש על חיבור פנימי אל השלווה הטבעית של כל אחד מכם. 

Tom House חנות בוטיק לעיצוב הבית שלכם

אם גם אתם מרגישים שעיצוב הבית שלכם זקוק לריענון ולהעשרה בלי להתאמץ יותר מדי ובמחירים משתלמים, הכנסו עוד היום לאתר הבית של   – Tom Houseחנות בוטיק לעיצוב הבית, ותהנו מעולם שלם של רהיטים לכל פינה בבית ולכל שימוש, עם דגש על חומרים טבעיים, ניטראליים ובעיצוב אנין אשר ישתלבו באופן מושלם בכל סגנון עיצובי ויכניסו המון אור ואנרגיה חיובית לבית, לשקט  נפשי ושלווה עמוקה יותר בתוך הבית שלכם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך