אלון דאי מאשדוד ייצג את ישראל במרוץ היוקרתי של נסקאר בשיקגו

דאי, שזכה בתואר אלוף אירופה של נסקאר מספר פעמים, יתחרה בארה"ב עם רכב בצבעי המדינה עליו כתוב חי. הספונסר שלו היא חברת JSSI מתחום התעופה שהבעלים שלה הוא יהודי ציוני והיה לו חשוב שיהיה בנאסקאר ארה"ב נהג יהודי-ישראלי, במיוחד בימים אלו.

אלון דאי מאשדוד, אלוף אירופה במרוצי נסקאר מספר פעמים, ייצג את ישראל בתחרות הנסקאר היוקרתית של ארה"ב, בשיקגו. ענף מרוצי הנסקאר בארה"ב הוא מהפופולאריים ביותר. אלון דאי נחשב גם הוא לשם מאוד יוקרתי, אבל הסיבה שנבחר הפעם היא גם בשל היותו יהודי וישראלי.

המרוץ הזה ייערך ב-06.07, המדובר מרוץ רחובות אינטנסיבי של כמעט 3 שעות בשיקגו. אלון יתחרה בקבוצת אלפא פריים, הספונסר זאת חברת JSSI מתחום התעופה שהבעלים שלה הוא יהודי ציוני – היה לו חשוב שדווקא עכשיו עם כל גל האנטישמיות בארה"ב יהיה בנאסקאר נהג יהודי-ישראלי.

הנאסקאר הוא הספורט המוטורי הכי נצפה בארה"ב יותר מפורמולה 1 והוא הספורט השלישי הכי פופולרי אחרי הפוטבול וה-NBA. בגלל הפרופיל הגבוה ולמרות החשש ממחאות בגלל ההשתתפות של אלון, הם החליטו לנצל את הבמה לקידום ולהסברה ישראלית. הרכב והסרבל של אלון שהוכנו במיוחד למרוץ יהיו בצבעי כחול-לבן ועליהם יופיעו בענק מגן דוד, סמל החטופים והכיתוב "חי".

אלון הוא הנהג הישראלי הראשון והיחיד שהתחרה אי פעם בנאסקאר האמריקאי, הוא כבר עשה מספר מרוצים שם בעונות 2016, 2017, 2018.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך