יהיה זכרם ברוך

ד"ר לסרי: "תנחומיי ותנחומי העיר כולה למשפחת שאולוב"

ראש העיר ספד לרס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), בוגר מקיף ט' באשדוד, שנהרג יחד עם שלושה מחבריו לגבעתי בקרבות הקשים ברפיח. טל ז"ל הוא בן שכבתם של סיון אלקבץ ונאור חסידים שנרצחו בשבעה באוקטובר.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, ספד הבוקר לארבעת הנופלים מחטיבת גבעתי, בינהם רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), בוגר מקיף ט' באשדוד.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "התעוררנו הבוקר עם הבשורה הנוראה על נפילתם של ארבעת חיילי צה״ל אתמול ובהם של רס"ן טל פשבילסקי (שאולוב), בוגר מקיף ט' באשדוד, שנהרג יחד עם שלושה מחבריו לגבעתי בקרבות הקשים ברפיח – סמל אלמוג שלום ז״ל, סמל יאיר לוין ז״ל, וסמ״ר איתן קרלסבורן ז״ל.

טל, מ"פ בהכשרה בסיירת גבעתי, הוא בן שכבתם של סיון אלקבץ ונאור חסידים שנרצחו בשבעה באוקטובר, וחללים נוספים של מקיף ט׳ שבוגריו נמצאים בחזית הלחימה ומחרפים נפשם בהגנה על הבית. תנחומיי ותנחומי העיר כולה למשפחת שאולוב וכל משפחות הנופלים. יהי זכרם ברוך"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך