איך להרכיב מארז לעובדים

אין ספק כי חלוקת מתנות זו מחווה נהדרת, אותה תמיד נרצה לשלב בסביבת העבודה שלנו על מנת שנוכל לשמח את העובדים שלנו בתור מעסיקים או מנהלי צוות
תמונה - ניקלס

ההמלצה החמה היום היא ללכת דווקא על מארזים לעובדים – וזאת בשל מספר יתרונות, בעיקר מאחר וכך נוכל להפוך את המתנה לאישית יותר, לעטוף אותה בצורה חגיגית ומהודרת וכמובן להתאים אותה בצורה אישית לכל עובד ועובד. אולם, לפני כן עלינו להבין איך להרכיב מארז לעובדים – ועל כך החלטנו להדריך אתכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

 

מארזים לעובדים – הכל מתחיל בהגדרת תקציב

כמו כל בחירה אחרת, גם כאן כאשר נבחר מארזים לעובדים שלנו נתחיל בהגדרת תקציב מסודרת. נרצה להגדיר מראש תקציב אותו נוכל להקדיש לכלל צוות העובדים במחלקה שלנו. רצוי שזה יהיה תקציב שנוכל לעמוד בו, וכמובן יאפשר לנו לבצע חלוקת מתנות בצורה שוויונית והוגנת בין כל עובד לעובד. 

 

תאריך חלוקה נוח

אחרי שהגדרנו תקציב שנוכל לעמוד בו, אנחנו יודעים בדיוק כמה אנחנו הולכים להוציא על תכנון של מארזים לעובדים. כעת הגיע הזמן לבחור תאריך חלוקה נוח. נרצה לבחור תאריך חלוקה בו כמה שיותר עובדים נמצאים במשרד, ולכן לא נרצה לבחור תאריך בו ידוע לנו כי עובדים רבים נאלצו להשתחרר מהעבודה מסיבות כאלו ואחרות. כמובן שנרצה גם לתכנן את תאריך החלוקה בצורה אופטימלית לסיבה שמאחורי חלוקת המתנות. כך לדוגמא, אם מדובר בחלוקת מארזים לעובדים לפסח – נרצה לבצע את החלוקה קרוב ככל הניתן לימים של לפני פגרת חופשת פסח, הרי שלא נרצה לבצע זאת רק לאחר שהעובדים חזרו מהחופשה, ואז המארזים איבדו את כל הפואנטה שלהם.

 

לבחור ספק

אז יש לנו תאריך חלוקה שבו נשאף לחלק לכל העובדים את המארזים הנהדרים שלנו, ויש לנו תקציב מסודר אותו אנחנו מוכנים להשקיע על כל אותם מארזים. כעת, כל מה שנשאר לנו לעשות הוא לבחור ספק. נרצה לבחור חברה איכותית, שיש לה ניסיון ארוך שנים בכל הנוגע לחלוקת מתנות לעובדים. לשם כך, נרצה לחפש אחר המלצות ורפרנסים של חברות אחרות ברחבי האינטרנט. כנראה שבמהלך החיפוש שלנו נגיע למסקנה כי ניקלס זו הבחירה הטובה ביותר – ואין זה מפתיע. ניקלס זו החברה המובילה בישראל בתחום חווית העובד – ובהתאם לכך היא מציעה לנו מגוון רחב מאוד של פתרונות לכל תקציב ולכל גודל חברה – גם בנוגע למארזים לעובדים לחגים, לימי הולדת ואפילו לימי חברה.

האם המארז יכיל אלכוהול?

שאלה חשובה במסגרת תכנון המארז היא כמובן – האם המארז יכיל אלכוהול? בנוגע לשיקולי התקציב, כמובן שחשוב מאוד לקחת בחשבון כי זה עשוי להשפיע על המחיר של המארז. מעבר לכך, ייתכן כי הסיבה הספציפית שלשמה החלטנו לחלק לעובדים מארזים בהחלט עשויה לגרום לנו לרצות להוסיף בקבוק יין איכותי למארז. כך לדוגמא, במארזים לראש השנה או מארזים לפסח בהחלט נרצה להוסיף יין.

 

האם להוסיף משהו מתוק או משהו מלוח?

עכשיו הגיע הזמן להחליט מה נשלב במארז – האם נרצה להוסיף משהו מתוק או מלוח? לפעמים נרצה לשלב בין שניהם, ולתת לעובדים שלנו חוויה נחמדה ובמקביל גם להוסיף להם משהו נחמד לנשנש בין לבין. 

 

הכי חשוב – כרטיס ברכה

זה לא משנה אם בחרנו להרכיב מארזים לעובדים לקראת חג הפסח, חג ראש השנה, יום ההולדת שלהם או בכלל ליום חברה – תמיד נרצה להוסיף כרטיס ברכה. מארזים כאלו אמורים להביע הערכה לעובדים שלנו, אך כרטיס ברכה הוא זה שחותם את המסר ומשלים להם את החוויה. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך