תגובה קשה

שר האוצר סמוטריץ למשפחות החטופים: "לא נתאבד קולקטיבית כדי להחזיר את החטופים"

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ התעמת הבוקר בישיבת ועדת הכספים בכנסת עם משפחות החטופים שדרשו ממנו לתמוך בעסקה לשחרור יקיריהם. לכך ענה השר: "איזו עסקה? יש עסקה שחמאס מסכים לקבל? אתם מכירים כזו? אני לא אתמוך בעסקה המדוברת, השאלה אם יש עסקה בכלל".

לאחר שהתעקב לישיבת וועדת הכספים בכנסת לצד משפחות החטופים, השר סמוטריץ' טען: "אין אחד שלא רוצה להחזיר את החטופים, יש לי תמונה שלהם ליד המיטה, אני מתפלל כל לילה לפני השינה עליהם, אני הולך לישון עם זה בלילה וקם בבוקר. לגבי שאלת המחיר אפשר לשים טיקט לקמפיין ציני. שאלת המחיר היא אחת הדילמות הערכיות, המוסריות והלאומיות הכי מורכבות והכי מייסרות. נניח שסינואר יבקש עבור כל חטוף חי שנמסור לו 20 מתושבי העוטף שיוכל להרוג אותם, האם זה מחיר ראוי. מה שסינואר דורש עכשיו, לשחרר מאות רוצחים עם דם על הידיים כדי לשחרר חטופים, הדבר הזה חלילה עלול להביא לרציחת הרבה מאוד יהודים. כשחמאס דורש את עצירת הממשלה כשהוא שורד בעזה, וזה אומר שהוא חזור להתחמש, לחפור מנהרות, לרכוש טילים, והרבה מאוד יהודים יכולים להירצח ולהיחטף .זו דילמה קשה. אנחנו נהפוך כל אבן כדי להחזיר את כל החטופים אבל לא נתאבד באופן קולקטיבי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך