גנץ הודיע הערב על פרישה מהממשלה "עוזבים בלב כבד"

בני גנץ הערב במסיבת העיתונאים: "אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום בלב כבד, אך בלב שלם״. נתניהו הגיב: "דלתי פתוחה"

גנץ במסיבת העיתונאים – ״חודשים אחרי אסון אוקטובר, המצב במדינה ובחדר קבלת ההחלטות השתנה. נתניהו ושותפיו, הפכו את האחדות לקריאה נרגשת – ללא כיסוי במציאות. החלטות אסטרטגיות גורליות נתקלות בהססנות ודחיינות משיקולים פוליטיים״.

גנץ התייחס במסיבת העיתונאים לראש הממשלה נתניהו ואמר: ״נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון אמיתי. לכן אנחנו עוזבים היום את ממשלת החירום בלב כבד, אך בלב שלם״.

לסיום שיבח גנץ את שר הביטחון גלנט ואמר: ״אני מבקש לפנות באופן אישי לשר הביטחון – יואב, אנחנו מכירים שנים ארוכות. גם כשהיו ביננו מתחים, תמיד כיבדתי אותך והערכתי אותך. במלחמה הזו – למדתי להעריך אותך אף יותר. אתה מנהיג אמיץ ונחוש ומעל לכל – פטריוט. בעת הזו, המנהיגות והאומץ הם לא רק להגיד את מה שנכון – אלא לעשות את מה שנכון״.

מנגד, ראש הממשלה נתניהו הגיב לפרישת גנץ מהקבינט: ״לפני שעות אחדות מדינת ישראל כולה ליוותה בכאב ובהצדעה את גיבור ישראל ארנון זמורה ז״ל. ישראל נמצאת במלחמה קיומית בכמה חזיתות. בני, זה לא הזמן לנטוש את המערכה – זה הזמן לאחד את הכוחות. אזרחי ישראל, נמשיך עד לניצחון והשגת כל מטרות המלחמה, ובראשן שחרור כל חטופינו וחיסול החמאס. דלתי תשאר פתוחה לכל מפלגה ציונית שמוכנה להיכנס תחת האלונקה ולסייע בהבאת הניצחון על אויבינו והבטחת ביטחון אזרחינו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך