הנהלת הנמל הבכירה והרכבת הקלה….

הנהלת נת"ע הציגה להנהלת נמל אשדוד את הפרויקט של הרכבת הקלה. לאחר מכן נערך בין היתר סיור שכלל בסימולטור המדמה את עבודת נהג הרכבת. הביקור הסתיים בחווית נסיעה ברכבת.
תמונה צבעונית של נמל אשדוד

ההנהלה הבכירה של חברת נמל אשדוד התארחה לאחרונה במשרדי נת"ע. חיים גליק מנכ״ל נת״ע-הרכבת הקלה קיבל את פניהם של חברי ההנהלה , ביניהם יו"ר הדירקטוריון שאול שניידר והמנכ"ל בפועל אלי בר יוסף.

הנהלת נת"ע הציגה להנהלת נמל אשדוד את הפרויקט של הרכבת הקלה, על חשיבותו – ההקלה בדרכי הגעה, מהירות הגעה ממקום למקום ושיפור השרות. לאחר מכן נערך סיור בחברה שכלל צפיה בסימולטור המדמה את עבודת נהג הרכבת, סיור בחדר הבקרה וסיור בקומות התחנה. הביקור הסתיים בחווית נסיעה ברכבת .

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד:" אני מבקש להודות לחיים גליק על ההזמנה והביקור המרתק . שמחתי לראות פרוייקט מורכב ומרשים שהושלם למען עם ישראל בנחישות התמדה ומסירות תוך חשיבה והקפדה על הפרטים הקטנים, הן בסוגיות טכנולגיות והן בדגש על הנראות, כמו גם בהתיחסות לניהול הסיכונים המורכב"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך