משחה דולפין אשדוד יוצא לדרך

ביום שלישי, ערב חג השבועות (11.6) יתקיים בפעם החמישית משחה "דולפין" אשדוד בהפקת חברת שוונג
צילום: צלמי שוונג

הנה זה מגיע.

ביום שלישי, ערב חג השבועות (11.6) יתקיים בפעם החמישית משחה "דולפין" אשדוד בהפקת חברת שוונג, בשלושה מקצים שונים ובהתאם לרמות השחיינים.

במשחה הקרוב צפויים לקחת חלק מאות שחיינים. העיר אשדוד, בעלת רצועת חוף מרהיבה זוכה ללא מעט הופעות של יונקים ימיים ומשם גם שם המשחה "דולפין". אשדוד תארח את המשחה בפעם החמישית, בשלושה מקצים שונים במסלולים מעגליים.

קהילת השחייה במים פתוחים בישראל הולכת וגדלה, כאשר המשחים של שוונג, פלטפורמת הפקה ותוכן ספורט אקטיבי הגדולה בישראל, מהווים תחרויות מרתקות ומפגשי פסגה של קבוצות שחייה ושחיינים מכל הארץ ומקבוצות גיל שונות, מצעירים ונוער ועד לשחייני מאסטרס ותיקים.

המשחה בשיתוף עמותת "דלפיס", שמה לה למטרה לקדם את הקמתן של שמורות ימיות בישראל, למען היונקים הימיים ואנחנו שמחים לקדם את המטרה החשובה דרך השחייה.

מנכ"ל שוונג – שלומי פרי: "שוונג גאה להיות מובילת הדרך בענף השחייה במים פתוחים.  משחה אשדוד פותח את ליגת המים הפתוחים שאנו גאים בה מאוד ומדי שנה מושכת יותר ויותר שחיינים.  בהמשך העונה נקיים את משחה חדרה, משחה פורט2פורט,  משחה עמק חפר ומשחה תנינים בחוף הכרמל ואני קורא לכל השחיינים בישראל להצטרף לחוויה נהדרת בים המדהים בישראל. אני מודה לעיריית אשדוד, ליורם אסרף ובני חזקיה הממונים על הספורט באשדוד, על התמיכה הגדולה בקיום המשחה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך