עצוב: אביו של אלמוג שחולץ אמש מהשבי הלך לעולמו

טרגדיה קשה ונוראית: במשך 246 ימים המתין יוסף ג'אן, אביו של החטוף אלמוג מהיר, לבנו יקיר ליבו. 246 ימים של לחץ, חרדה וציפייה חונקת להתאחד שוב עם בנו. אך למרבה הצער, ג'אן הלך לעולמו שעות ספורות לפני שהתבשר על בנו שחזר

אלמוג מאיר יחד עם שלושת החטופים הנוספים – נועה ארגמני, שלומי זיו ואנדרי קוזלוב, חולץ אתמול בבוקר משבי חמאס, בפעולת חילוץ הירואית שתיזכר לדורות. אלמוג שהה במבנה יחד עם שלומי ואנדרי והם חולצו במקביל לנועה ששהתה במבנה סמוך במרחק של כ-200 מטרים.

ליאור אנגלמן שמכיר את המשפחה בכפר סבא שיתף בפייסבוק: "חברים יקרים, בצד בשורות האושר על שחרור החטופים, בתוכם אלמוג, אני מצטער לבשר על פטירתו של אביו, יוסף ג'אן, שעות לפני שאלמוג חזר.
ביום שישי הגעתי אל יוסף לתת לו חלות לשבת ולא ידעתי מה נמצא מאחורי הדלת.
יוסף (יוסי) אהב את אלמוג בכל מאודו והתייסר יום אחרי יום. לבו לא עמד בזה ובאופן טראגי עשרים שעות לפני האושר שחיכה לו נדם.
בבקשה בואו ביום ראשון ב17.30 לבית העלמין בנוה ימין לחלוק לו כבוד.
יוסף היה אדם שחייו לא היו פשוטים לאורך הדרך, והצער על אלמוג נגס בו יום יום.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ותנחומים לאלמוג ולאחים של יוסף.

ולכל משפחות החטופים, אנחנו אתכם. אנא, אנא, אל תישברו, נסו לדאוג גם לעצמכם, לבריאותיכם, תאכלו כראוי. גם בשבילם. הם יזדקקו לכם כשיחזרו. ואין לדעת, זה עשוי להיות ממש עכשיו".

צילום: דובר צה"ל 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך