"יש לנו כמה עוגנים שאנחנו רוצים להחתים בעדיפות"

גורם במ.ס אשדוד לקראת ההכנות לעונה הבאה. המטרה כרגע היא לסגור את השחקנים מהעונה שעברה ואז לעבות את הסגל עם שחקנים חדשים נוספים. כמו שזה נראה, גם אם לא פורסם רשמית עדיין, הצוות שיובל את הקבוצה הם אלון חזן מאמן הנבחרת לשעבר ואלי לוי, המאמן הנוכחי.
סתיו נחמני. מועמד להישאר. (צילום: טל אקוקה)

אחרי ששמחת ההישארות ההרואית של קבוצת מועדון ספורט אשדוד שכחה, החלה ההכנה לעונה הבאה לעלות שלב. אנשי הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי מתכננים כעת את העונה הבאה. כמו שזה נראה, אם כי טרם יצאה הודעה רשמית, את הקבוצה ינהלו מבחינה מקצועית, אלון חזן מאמן הנבחרת הקודם שיהיה המנהל המקצועי של הקבוצה ואלי לוי, המאמן הנוכחי, שימשיך בתפקידו. טרם יצאה כאמור הודעת קבוצה רשמית, אבל נראה כי השנים כבר עובדים.

גורם בקבוצה הסביר את מה שקורה עכשיו מבחינת בניית סגל השחקנים: "יש לנו כמה עוגנים שאנחנו רוצים להחתים בעדיפות, ואז נגיע לשאר השחקנים בלי הסכם ונקבל החלטה לגביהם. מי שלא רצינו במידי קיבל הודעה". במילים אחרות מדובר למעשה בבניה של הסגל הקיים, פחות מי שלא רוצים שימשיך עם תגבור חדש. זה שונה מהעונה שעברה שכמעט ונבנה סגל אחר לגמרי. המשמעות היא שיהיו שחקנים שמשחקים כבר יותר מעונה אחת וזה יתרון גדול.

טימותי אוואני במדי נבחרת אוגנדה השבוע. (צילום: דף האינסטגרם של טימותי אוואני)

כמו שזה נראה העוגנים של הקבוצה הם: הקפטן טום בן זקן, הבלם/מגן גיל כהן, שרוצים שיישאר כמובן, אבל יתכן ותגיע הצעה לגביו. לכן אם יוחתם הוא יפתח את העונה באשדוד. המגן/בלם עומרי בן הרוש, שהגיע במהלך העונה שעברה מכפר-סבא וימשיך לאחר יכולת טובה במהלך חצי העונה האחרונה ששיחק, חמודי כנעאן שגם הוא כמו כהן עשוי לקבל הצעה, אבל יתכן שהוא יעדיף להישאר באשדוד לאחר הפציעה הארוכה, ובמהלך החלון הבא, בינואר ייצא אולי לאירופה אפילו. השוער אריאל הרוש לו הסכם לעוד עונה, רביד אברג'יל שהפך למלך שערי הקבוצה, אלעד שחף שהפך למשמעותי בקישור ויכול לשחק בתפקיד 50/50 והחלוץ סתיו נחמני. נחמני הגיע  בחלון העברות בינואר, אבל במשחקי הפלייאוף התחתון קיבל דקות משחק וכבש 3 פעמים. באשדוד רוצים אותו לעוד עונה, במיוחד שחיפשו שם חלוץ שיודע לכבוש, ומסתמן שנחמני יכול להיות אופציה מצוינת. ג'ורדן סבן כבר חתם.

לגבי הזרים הרי שלמעט מרטין אנדז'י, לא ברור עתידם של היתר. הקבוצה תוותר על הבלם קלארק רוברטסון שנפצע הרבה במהלך העונה הקודמת. לגבי טימותי אוואני לא ברור אם יישאר, אבל לא ברור גם אם יחפשו שני בלמים חדשים. אוואני עצמו נמצא כרגע באימוני נבחרת אוגנדה לקראת המשחקים במוקדמות המונדיאל מול אלג'יריה ובופטאצוונה. עוד שחקן שעשוי להישאר הוא ז'ורדן בוטאקה. אבל זה עוד מוקדם לדעת סופית. החלוץ אבנעזר ממאטה פצוע ולכן אם יצטרכו יוקפא, וגם כך הוא מחלים. אזיקל הנטי יקר מאוד מאוד. אבל היו מאוד רוצים לראותו בקבוצה.

אהוד בן שושן. מאמן הכושר הבכיר של מ.ס אשדוד. עכשיו גם בנבחרת ישראל.

ואם כבר דיברנו על אוואני ונבחרת אוגנדה. נזכיר כי מאמן הכושר של מ.ס אשדוד, אהוד בן שושן, צורף לנבחרת של רן בן שמעון, אקס אשדוד, כמאמן הכושר של הנבחרת. מדובר בהצלחה גדולה לבן שושן שנחשב לאחד הבכירים בתחום, וכבוד לא פחות לקבוצה. גיל כהן וחמודי כנעאן זומנו לסגל הנבחרת גם הם. בכלל שחקנים ובעלי מקצוע ששיחקו ועבדו במ.ס אשדוד הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהנבחרות הבכירות של ישראל, וזה לבד מלמד על מקומה של הקבוצה והעיר בכדורגל הישראלי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך