"דולפיני" אשדוד סיימה את הליגה הרגילה כאלופה

בזכות המיקום שלה היא תשחק אוטומטית בחצי גמר הפלייאוף בליגה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, שם היא מחזיקה בתואר האלופה. היו"ר נדב כהן: "מודה למאמן ברוך סרוסי ולשחקנים שלנו על העבודה וההקרבה שלהם למען הקבוצה ועיר אשדוד".
חוגגים ניצחון מול חיפה. (צילום: דורון חפיף)

סגנית אלופת אירופה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, קבוצת "דולפיני" אשדוד, ממשיכה להצליח. הקבוצה עלתה לחצי גמר פלייאוף האליפות, תוך שהיא מסיימת את העונה הרגילה כאלופה. עתה היא כאמור תתמודד על התואר, שאגב היא מחזיקה בו. למעשה בעשור האחרון הקבוצה שולטת בענף.

בשבוע שעבר "דולפיני" אשדוד הגיעה למשחק המכריע על אליפות הליגה הרגילה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, מול "אריות" חיפה, מהקבוצות הבכירות בליגה. במשחק עצמו הייתה קבוצה אחת בלבד – "דולפיני אשדוד. אשדוד גברה על חיפה בתוצאה 2:6 בצודה חד צדדית! עתה היא תשחק כאמור ב-10 ביוני בחצי גמר הפלייאוף.

המשחק מול חיפה נערך באולם מקיף ט לעיני 250 אוהדים והתנהל ברמה גבוהה מאוד. חיפה הגיעה מחוזקת בשני שחקנים זרים המשחקים בנבחרת ברזיל. אשדוד מצידה הגיעה מחוזקת בשחקן נבחרת רוסיה טוקה בלקהמשווילי, שהוא מלך השערים של הליגה עד כה עם 15 שערים לזכותו. כבשו ל"דולפני" אשדוד: טוקה בלקהמשווילי-צמד, שרון עדני, ערן ביטון, נועם אלפרין ודוד ריבוח

נדב כהן יו"ר הקבוצה סיכם את העונה עד כה: "העונה הייתה ליגה קשה ומקצועית בהשוואה לעונות הקודמות. חלק מהקבוצות התחזקו משמעותית וכל משחק נגדן הפך להיות יותר ויותר צמוד. אנחנו שמחים שסיימנו את הליגה במקום הראשון בטבלה, וכעת אנחנו מתכוננים לפיינל פור בכדי להיאבק על תואר אליפות נוספת, ושתמשיך את המסורת שלנו. אני מודה למאמן שלנו ברוך סרוסי ולשחקנים שלנו על העבודה וההקרבה שלהם למען הקבוצה והעיר אשדוד. מעריך אותם מאוד. יאללה דולפיני אשדוד"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך