תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 07/06/24 ועד – 13/06/24.

טלה: היכולת לנהל וויכוח בצורה שקולה ומכובדת עומד במרכזו של שבוע זה. באופן כללי: המהות של השבוע מדברת על הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל טלה יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם.

שור: אתם מקפידים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכל בסדר". אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו בעיקר משהו רגשי כגון: חוסר באהבת אמת, חוסר במגע בחיבוק, חוסר באינטימיות רגשית וכו'. באופן כללי: דאגה וחוסר שקט פנימי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית.

תאומים: זהו זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון ואת האמונה. המהות של השבוע מלמדת על: בשורה טובה כמו למשל הריון, לידה או חתונה. בנוסף זה שבוע טוב למציאת עבודה ויצירת בסיס לעתיד. באופן כללי: זהו שבוע חיובי  עם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות וחשיבה חיובית.

סרטן: שבוע חיובי ניצב בפתח, אך למרות זאת רבים מבני מזל סרטן מתקשים להתחבר אל שמחת חיים בסיסית. באופן כללי: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מייחסים לדעתה של הסביבה תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי.

אריה: המוטיב המרכזי של שבוע זה מלמד על התאוששות ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים.

בתולה: שבוע טוב בפתח. בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם להתחבר לנתיב של צמיחה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה.

מאזניים: התפקחות וראיית המציאות כפי שהיא זהו המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב. למרות שזהו שבוע של חג ושמחה, רבים מכם מתקשים בשבוע זה להתחבר אל שמחת החיים. בריאות: מתח נפשי, חוסר שקט בנשמה והרבה רעש בראש, גורמים לרבים מכם להיעזר בתרופה ליצירת רוגע, לשינה, להפגת כאב נפשי/גופני וכדומה.

עקרב: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם וזה נמצא ממש מעבר לפינה.

קשת: רבים מכם שרויים בחיפוש אחר דרך, שביל או נתיב שיאפשר לכם למצוא את "האור". תהליך זה של חיפוש, יוצר עייפות נפשית ותחושת זקנה שגורמת לרבים מכם בשבוע זה, להתכנס לתוך עצמם. באופן כללי: דברים אותם אתם שומרים עמוק בבטן גורמים לכם לחוסר נוחות ולמתחים.

גדי: שבוע מורכב בפתח. חוסר שקט נפשי מטריד את מנוחתם של רבים מבני מזל גדי והתחושה הכללית שעוטפת אתכם היא תחושה של עייפות, חוסר אנרגיה, בדידות וחולשה. אל תקבלו את התחושות הללו כמובן מאליו. עליכם לשאול את עצמכם מדוע אתם חשים כך ולמה?

דלי: היכולת לוותר מתוך עמדה של חוזקה, תאפשר לכם בשבוע זה להניע מהלכים. השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. חיפוש אחרי עבודה, חיפוש אחרי זוגיות, חיפוש אחרי משמעות וחיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם.

דגים: החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והתחושה האישית שלכם תשתפר. באופן כללי:  לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך