הקיץ העמוס של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט – האגם במרינה, מתחם היכל קרח, חידוש שוק ו' והקאנטרי

בעוד מספר שבועות יחנוך אלי נכט את הפרויקט האישי שלו - מתחם ההוקי קרח הראשון מסוגו בישראל, עבודה אישית שלו מול היזם הביאה בשורה מדהימה לתושבי אשדוד * בינתיים הוא עסוק בשיתוף הפעולה הפורה בינו לבין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שאמור להניב תוצאות מדהימות לתושבי העיר כבר בחודשים הקרובים * בזמן שכולנו סופרים את הימים עד לפתיחת הקאנטרי והאגם במרינה, יו"ר חפ"א עושה שמיניות באוויר על מנת להקדים את המועד ככל הניתן ולתקן את עשרות הליקויים במקום, ולשם כך גם מ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו נרתם לשיתוף הפעולה ומסייע בהסרת החסמים * הפרויקט הבא? חידוש השוק הוותיק ברובע ו', הקמת אוניברסיטה באשדוד ועוד
צילום: אודרי

קצת יותר משלושה חודשים אחרי הבחירות למועצת העיר, התמקמו עו"ד אלי נכט ומפלגתו 'עתיד אשדוד', כבעלי ההשפעה הגדולים ביותר בקואליציה העירונית. כמפלגה הכלל ציבורית הגדולה במועצה, היא משלבת ידיים עם מפלגות שונות וקובעת את סדר יומה של העיר. שיתוף הפעולה הפורה עם הנהגת העיר ובראשם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו גבי כנפו, עתיד להניב הצלחה גדולה עבור תושבי העיר, והשגיות מרשימה, שכן התכניות בראשו של נכט רבות ומגוונות, והציפייה היא להישגיות מתמשכת .

מאז נודעו תוצאות הבחירות שמו של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט הולך לפניו,  בעיקר בעיר אשדוד אך לא רק אצלנו, הוא מקושר אל משרדי הממשלה השונים, חברי כנסת, ראשי ערים וסגנים רבים. תהילתו אינה הגיחה לעולם בחלל ריק, אלא היא פועל יוצא של התמדה ועבודה קשה מצדו של אלי. כל מי שמכיר את נכט יודע שהוא איש עבודה שבא כדי לעבוד, ויש שיגידו אפילו ברמה מוגזמת.

הוא מתייצב מוקדם במשרדו בעירייה ועוזב רק בשעות הלילה. הוא גם זה שנמצא בכל מקום ומעורב אישית כמעט בכל פרויקט, בכל פרט ופרט שלו עד הפרטים הקטנים, אך לא רק במשרד הוא פועל למען העיר, אלא גם בשטח, הוא מרבה לסייר ולשמוע את קולות התושבים, בתקווה לסייע ככל הניתן.

אחרי משא ומתן קשוח, הוא נכנס לקואליציה וקיבל מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי צרור מפתחות מכובד ביותר עם השפעה גדולה על עתידה של העיר אשדוד, מרגע כניסתו לתפקיד הוא הסתער על פרויקט הקאנטרי שתקוע כבר כ-15 שנה ללא פתרון הולם, שורה של כשלים קשים איימו על פתיחתו של הקאנטרי והבירוקרטיה איימה לעכב את פתיחתו בשנה נוספת. נכט לא נשאר אדיש, הוא התחייב לפתוח את הקאנטרי עוד הקיץ, ללא ספק מדובר בהצהרה יומרנית ואמיצה מדי, בהינתן כל הקשיים שבהם הפרויקט עומד מבחינה משפטית ותכנונית היום, אך לנכט יש רצון עז והוא בא לעבוד.

מרגע כניסתו לתפקיד יו״ר חפ"א (החברה הכלכלית) נכט הכניס לעבודה 3 קבלנים נוספים לפרויקט, ושכר פרויקטור ייעודי לטובת הקאנטרי שעוסק מהבוקר עד הערב רק בניירת ואישורים הדרושים. נכט קיבל רוח גבית וגיבוי מלא מראש העיר לעשות את כל הניתן כדי לפתוח את הקאנטרי עוד הקיץ, והם סומכים עליו שהוא ימצא את הדרך לגרום לזה לקרות.

חשוב לציין שעו"ד אלי נכט הוא היום השותף הבכיר של ראש העיר בקואליציה העירונית, גם מבחינת הכוח הפוליטי, וגם מבחינת מערכת היחסים הטובה והאמון ששורר בין השניים. אבל אצל נכט לא רק הקאנטרי עומד על הפרק. הוא דאג עוד בקדנציה הקודמת להביא לעיר את אחד הפרויקטים המעניינים והאטרקטיביים ביותר שהיו לאשדוד בשנים האחרונות, את היכל הקרח האולימפי שכבר היום נמצא בשלבי סיום סופיים וממתין לאישורים אחרונים לקראת פתיחתו, פרויקט היכל הקרח, הוא פרטי ועוד בהיותו מפלגה קטנה של שני מנדטים הוא פעל מיוזמתו על מנת לאפשר לו לקום בעיר ולהיות הראשון מסוגו בישראל.

את הבוקר סגן ראש העיר אלי נכט מתחיל בקאנטרי, ואז עובר להוקי קרח ומשם ממשיך לעירייה לטפל בכל הדרוש לקידומם של פרויקטים אלו. פרויקט דגל נוסף עליו הוא עומל בימים אלה אך הזכויות עליו נתונות בעיקר לראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי הוא המרינה והאגם. מרגע כניסתו של נכט לתפקיד הבהיר לו ראש העיר את החשיבות של קידום הפרויקט ופתיחתו, והוא לקח על עצמו יחד עם מנכ"ל העירייה אילן בן עדי ומנכל חפ״א, לעשות ככל הניתן כדי לפתוח את הטיילת ואת האגם בהקדם האפשרי.

גורמים בסביבתו של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט מעריכים כי בעוד כשבועיים ימים בערך המרינה תהיה פתוחה לכל תושבי אשדוד, שיוכלו ליהנות מאחד הפרויקטים היפים של העיר שצפוי לסיים את השלב הראשון, ולהמשיך בשלב השני לקראת הפיכתו לאגם היפה בישראל.

אם לא די בכל אלו, אז גם השכונות הוותיקות ובמיוחד פרויקט חידוש שוק רובע ו׳, זכה אצל נכט לקדימות ויחס אישי. לאורך השנים ניתנו הבטחות לסוחרים לשיפוץ המקום, אך הפרויקט התמהמה ולא הצליח להתניע. כעת נכט יכול להתגאות כי חלק א' שהוא איטום הגג של המרכזון הסתיים ועבר שיפוץ משמעותי בעלות של 2 מיליון שקלים. בזמן כתיבת שורות אלה יצא המכרז המיוחל לשיפוץ המרכזון והפיכתו לשוק מעוצב וססגוני, הכל בגיבויו ראש העיר ובאישורו, תוך הקצאת תקציבים ומשאבים לטובת הפרויקט הזה.

על רקע היחסים מול מכללת סמי שמעון, ופתירת המשבר המרשימה על ידי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שהצליח להשאירם בעיר אשדוד. נעשים מאמצים רבים על ידי אלי נכט להביא לעיר אוניברסיטה גדולה בעלת שם, ולשם כך הוא עושה בימים אלה פגישות רבות עם דיקנים ואנשי רוח במועצה להשכלה גבוהה, בתקווה להביא בשורה לצעירים תושבי העיר. כמו כן למערכת עיתון 'המגזין' נודע כי אלי נכט עומל ומתכנן בימים אלו פרויקט גדול בתחום חיי הלילה, ומקווה להביא בשורה לצעירי העיר.

אין ספק שמדובר בפרויקטים חשובים ובעלי משמעות רבה לעיר, אשר כל הציבור האשדודי מחכה להם זמן רב ויש יגידו רב מדי. כעת הכל נמצא על כתפיו של עו"ד אלי נכט והציפייה ממנו לא רק להשלים את הפרויקטים שנמשכים כבר שנים, אלא להשלימם בהקדם האפשרי לקראת תחילת הקיץ. איננו יודעים אם יצליח לעמוד בציפיות הגבוהות של התושבים, אך אנו מקווים שיש באפשרותו לעשות זאת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך